Ideeën voor de vervanging van Dubbeldekkers

  • 5 september 2018
  • 54 reacties
  • 1240 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 5
Badge
De KISS is een hele mooie trein, echter deze voldoet niet aan de hoogtes van de perrons in Nederland.
Mocht de NS ooit een KISS aanschaffen, dan zal er maatwerk moeten worden verricht in de gehele constructie. Ik vrees een dure grap.....

Maar volgens mij is dat al gezegd 😉
Reputatie 7
De KISS is een hele mooie trein, echter deze voldoet niet aan de hoogtes van de perrons in Nederland.
Mocht de NS ooit een KISS aanschaffen, dan zal er maatwerk moeten worden verricht in de gehele constructie. Ik vrees een dure grap.....

Maar volgens mij is dat al gezegd ;)

Waarom moeilijk doen. Je kan de wielen toch groter maken. Zodat de trein precies mooi aansluit op het perron. En dan is ie wel gelijkvloers. 😌
Reputatie 7
Badge +3

De KISS is een hele mooie trein, echter deze voldoet niet aan de hoogtes van de perrons in Nederland.
Mocht de NS ooit een KISS aanschaffen, dan zal er maatwerk moeten worden verricht in de gehele constructie. Ik vrees een dure grap.....

Maar volgens mij is dat al gezegd ;)
Waarom moeilijk doen. Je kan de wielen toch groter maken. Zodat de trein precies mooi aansluit op het perron. En dan is ie wel gelijkvloers. 😌

Als je hem op grotere wielen zet (als dat technisch al kan) gaat ook de hele bak omhoog en de kans is groot dat Stadler de maximale profielhoogte nu al heeft gebruikt. Daarnaast is de Kiss al verouderd tegen de tijd dat NS nieuwe dubbeldekkers nodig heeft.
Reputatie 7
Als je hem op grotere wielen zet (als dat technisch al kan) gaat ook de hele bak omhoog en de kans is groot dat Stadler de maximale profielhoogte nu al heeft gebruikt. Daarnaast is de Kiss al verouderd tegen de tijd dat NS nieuwe dubbeldekkers nodig heeft.
Opzich hoeft dat geen probleem te zijn. Tenzij dr weer nieuwe eisen bij gaan komen in de komende jaren.

Reageer