Iemand een zwarte laptoptas verloren?

• 31 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Ik heb vandaag weer een goede daad verricht. Ik kwam de trein binnen en ging zitten. Vervolgens lag er in het baggagerek nog een zwarte laptoptas. Dit vond plaats op (31-10-'14) het traject van Schiphol naar Heerlen. De aankomst van de trein in Heerlen was om 16:22. Dit is het eindpunt van deze trein.
Ik heb de tas afgeleverd bij het NS Servicepunt in Heerlen.
Er zat een plastic potje in en een laptopsnoer. Verder heb ik er niet ingekeken (wat ik wel vervelend vind, anders had ik diegene kunnen contacteren). Ik hoop dat ik hiermee iets bereik. Dus als iemand iemand kent die zijn laptoptas verloren is, laat het weten en contacteer mij en NS servicepunt in Heerlen.

Groetjes,
LienLuna

2 reacties

Lekker bezig LienLuna, goed om dit inderdaad even op het forum te plaatsen. Dank voor het inleveren, hopelijk komt de eigenaar snel weer aan de laptop. Fijne avond!
Dankjewel Bart NS! Heb het dus ingeleverd en ben nu bezig om op Facebook en Twitter en overal een berichtje te plaatsen. Ik weet hoe het is om dingen kwijt te raken. Is echt een rot gevoel. Laat staan als het je laptop is. Dus ik doe er alles aan om hem aan de eigenaar terug te geven of in ieder geval te laten weten waar het terecht gekomen is.

Reageer