beantwoord

Ik heb een horloge in de trein gevonden.

• 15 mei 2018
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 7
Badge
Hallo luitjes,
Ik heb zojuist een horloge gevonden in de trein vlak voordat ik er uit moest.
Het gaat om een klein horloge van het merk FOSSIL.
Ik hoop natuurlijk dat de gene die dit horloge is kwijtgeraakt hier op het forum meeleest (al acht ik de kans wel klein uiteraard).

Maar even een vraag voor de andere forumleden....wat moet ik eigenlijk doen als ik iets vindt in de trein (zoals dit horloge) kan ik het het best afgeven bij het loket ofzo? Of zal ik nog even wachten in de hoop dat degene van wie dit horloge is toch hier zal gaan meelezen.

(Hier nog even een foto van het horloge trouwens)

icon

Beste antwoord door Thom 15 mei 2018, 17:04

Inderdaad is afgeven bij een loket goed, je kunt het ook aan de conducteur geven en die zorgt er dan voor dat het in het systeem komt door het af te geven bij het eindstation.
De kans dat het hier gelezen wordt, is uiteraard klein, al weet je het nooit.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad is afgeven bij een loket goed, je kunt het ook aan de conducteur geven en die zorgt er dan voor dat het in het systeem komt door het af te geven bij het eindstation.
Reputatie 7
Badge

Voor de conducteur ben ik nu te laat want ik ben nu thuis. Het horloge viel mij pas op vlak voordat ik de trein uit moest.
Weetje wat ik doe, ik ga morgen toch naar Amsterdam toe. Dan ga ik meteen daar naar een loket toe en geef ik het af. Dat lijkt mij wel het beste. 👍🏽
Reputatie 7
Dat lijkt me een hele goede oplossing Trein-D, bedankt voor jouw inzet! 🙂
Reputatie 7
Badge
Graag gedaan Thomas. 😊

Reageer