Beste antwoord door Anonymous
Beste Elise, wat balen dat je jas niet is gevonden. Nog even over je vraag over wat je kunt doen als je iets bent verloren tijdens je reis:
1. Het online formulier invullen. Na het invullen krijg je een opsporingsnummer. Met dit nummer is het makkelijker voor de medewerkers van NS om je eigendom terug te vinden.
2. Telefonisch contact opnemen met de Servicecentrale van NS: telefoon 0900-3212100 (euro 0,80 p.m.). De Servicecentrale is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00-17.00 uur.
3. Navragen op het station Bij 'informatie over stations' staan de openingstijden van de Servicebalies
Wanneer de klant heeft gemeld dat hij iets is verloren tijdens zijn reis en het wordt teruggevonden door NS, dan krijgt hij binnen 3 weken een brief thuisgestuurd van Centraal Bureau Gevonden Goed. Hierin staat alle informatie over het terugkrijgen van het eigendom.
Om je topic beter vindbaar te maken heb ik je topic verplaatst naar 'in de trein'. Vriendelijke groet, Femke
Bekijk origineel
1. Het online formulier invullen. Na het invullen krijg je een opsporingsnummer. Met dit nummer is het makkelijker voor de medewerkers van NS om je eigendom terug te vinden.
2. Telefonisch contact opnemen met de Servicecentrale van NS: telefoon 0900-3212100 (euro 0,80 p.m.). De Servicecentrale is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00-17.00 uur.
3. Navragen op het station Bij 'informatie over stations' staan de openingstijden van de Servicebalies
Wanneer de klant heeft gemeld dat hij iets is verloren tijdens zijn reis en het wordt teruggevonden door NS, dan krijgt hij binnen 3 weken een brief thuisgestuurd van Centraal Bureau Gevonden Goed. Hierin staat alle informatie over het terugkrijgen van het eigendom.
Om je topic beter vindbaar te maken heb ik je topic verplaatst naar 'in de trein'. Vriendelijke groet, Femke