beantwoord

ik heb nog steeds niet mijn verloren goederen ontvangen van het cbgv, hoe kan ik hun bereiken?

• 12 mei 2014
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb een hele tijd geleden mijn tas in de trein laten staan, nu is het probleem dat ie binnen een maand opgestuurd zou worden.
dit is nooit gebeurt. Nu probeer ik contact op te nemen met het CBGV zoals genoemd door een van de ns medewerkers. Het Probleem is echter dat ik nergens info kan vinden over hun organisatie. Waar kan ik deze vinden?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 mei 2014, 01:49

Op deze pagina ziet u niet alleen de procedure bij gevonden/verloren voorwerpen, maar het telefoonnummer en de openingstijden van de Service Centrale.
Bekijk origineel

2 reacties

Op deze pagina ziet u niet alleen de procedure bij gevonden/verloren voorwerpen, maar het telefoonnummer en de openingstijden van de Service Centrale.
Hallo Zino,

Welkom op het NS serviceforum! Ik heb het antwoord van Hans als beste antwoord gemarkeerd. Alleen de afdeling gevonden voorwerpen, heeft inzicht in de spullen die zijn blijven liggen in treinen en op stations. Het advies is dus echt om even telefonisch met hun contact op te nemen.

Reageer