beantwoord

Ik kan de wifi voorwaarden niet accepteren.

• 5 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 655 Bekeken

Hoi,

3 maal per week reis ik van Nijmegen naar Eindhoven Strijp-S en vaak werk ik door over de wifi.
Echter kan ik de wifi voorwaarden niet accepteren op mijn iPhone SE in de nieuwe sprinters tussen den bosch en eindhoven.
Als ik naar nstrein.ns.nl ga, dan wordt de pagina niet volledig geladen. Het ziet eruit als een oude html pagina. Ik kan de voorwaarden aanvinken, maar het knopje brengt me niet naar de nieuwe pagina en geeft ook geen internet.

Op de ipad werkt het wel, hoewel ik zie dat de interface er anders uit ziet dan in de andere treinstellen. Ik denk dat het iets te maken heeft met dat het gaat om een nieuwe website die niet goed wordt geladen in specifieke gevallen.
Weet iemand hier meer over?
icon

Beste antwoord door Iris NS 5 oktober 2017, 21:34

Goedenavond Aerylia,

Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Wat jammer dat de verbinding niet tot stand wil komen via je telefoon. Kun je proberen om de cache van je browser te legen? Mocht het daarna nog niet lukken, zou je ons dan het treinstelnummer, traject en vertrektijd kunnen geven?
Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond Aerylia,

Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Wat jammer dat de verbinding niet tot stand wil komen via je telefoon. Kun je proberen om de cache van je browser te legen? Mocht het daarna nog niet lukken, zou je ons dan het treinstelnummer, traject en vertrektijd kunnen geven?
Reputatie 2
Gebruik voortaan deze URL:
nstrein.ns.nl?action=nstrein:main.internet

Dan zet je de 'push' tot het connecten al in de browser URL, gaat de rest vanzelf.
Badge +3
In de nieuwe Flirt sprinters hoef je geen voorwaarden meer te accepteren volgens mij. De welkomstpagina is ook niet meer nstrein.ns.nl

Reageer