Ik reis vandaag in de eerste klas

• 1 maart 2017
  • 7 reacties
  • 304 Bekeken

Ik ben zeer verbaasd dat er op 1-3 geen aangepaste dienstregeling is ingezet. Het is namelijk 6 graden Celsius,het regent en er staat een wind op de schaal van Beaufort van 4. Mijn trein komt (zoals wel vaker) niet. Een wisselstoring. De blaadjes zijn natuurlijk vastgevroren op het spoor, en door de extreme hitte die daarbij ontstaat zetten de wissels uit.

Geld terug bij vertraging? Als je meer dan 30 minuten vertraagd bent krijg je de helft van de ritprijs of een evenredig deel van je abonnement terug. Toevallig ben ik volgens mijnns.nl nog nooit meer dan opende klok af 29 minuten te laat geweest. 29 minuten blauwbekken op een guur station, daarna uiteraard een overvolle trein. Geen geld terug bij vertraging en ook nog staan in het tussenstuk?

Vandaag declareer ik al die keren 29 minuten vertraging, en ik vlei me heerlijk neer in de eerste klasse.

7 reacties

Reputatie 3
Volgens Rogier van Boxtel gaat het allemaal prima en is het merendeel van de reiziger (klanten hebben we niet) tevreden.
Misschien zou de beste man toch eens wat moeten gaan doen aan de wallen onder zijn ogen zodat hij werkelijk ziet wat klanten (reizigers bestaan niet) iedere dag moeten doorstaan.
Die tevredenheid gaat over het jaar 2016, de nieuwe dienstregeling is pas begin december ingegaan..
Als het OV je zo slecht bevalt stopt dat geld dan in een rijbewijs en dan kan je elke dag heerlijk aansluiten! 🙂
Reputatie 3
Als het OV je zo slecht bevalt stopt dat geld dan in een rijbewijs en dan kan je elke dag heerlijk aansluiten! :)
Als we allemaal de auto zouden nemen dat zou dat nog slechter uitpakken.
Maar de verleiding is zo groot dat ik sinds kort 2 dagen per week de auto neem omdat ik geen zin heb om als idioot behandeld te worden.
Reputatie 6
Badge
De trein is nog altijd een stuk sneller dan de auto en bovendien milieuvriendelijk.
Aan rijbewijs en auto geen gebrek, aan parkeerplaatsen op de Zuidas helaas wel, anders was de keuze snel gemaakt
Reputatie 6
Badge +1
Als u de trein van een half uur later moet pakken omdat er iets niet rijdt is de kans negenennegentig procent dat uw claim wordt goegekeurd, zelfs als de tweede trein een minuutje te vroeg aankomt.

Reageer