beantwoord

Ik wil 10 augustus naar den Haag vanaf Rotterdam

• 9 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Ik wil graag een tussenstop in Schiedam, maar weet niet welke trein ik moet hebben, ben bang wanneer ik de intercity pak, dat deze ineen stuk
doorrijdt
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 9 augustus 2016, 09:08

@anne schaap U kan bijna iedere trein (Zowel SP als IC) richting Den Haag/Hoek v Holland en Maassluis pakken naar Schiedam Centrum. Er gaat ongeveer elke 10 minuten een trein van CS naar Schiedam, evenals van Schiedam naar Den Haag. De treinen die u niet kan nemen: IC Den Haag CS van .13 en .43 en de IC International Amsterdam CS van .59 . Ik hoop uw vraag zo beantwoord te hebben. (Zo ja, druk dan op antwoord onder deze reactie, dan zien andere forumleden dat de vraag beantwoord is)

EDIT: Let wel op dat niet elke van deze treinen naar Den Haag Centraal gaan, anderen rijden via Den Haag HS en Laan van NOI.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge
@anne schaap U kan bijna iedere trein (Zowel SP als IC) richting Den Haag/Hoek v Holland en Maassluis pakken naar Schiedam Centrum. Er gaat ongeveer elke 10 minuten een trein van CS naar Schiedam, evenals van Schiedam naar Den Haag. De treinen die u niet kan nemen: IC Den Haag CS van .13 en .43 en de IC International Amsterdam CS van .59 . Ik hoop uw vraag zo beantwoord te hebben. (Zo ja, druk dan op antwoord onder deze reactie, dan zien andere forumleden dat de vraag beantwoord is)

EDIT: Let wel op dat niet elke van deze treinen naar Den Haag Centraal gaan, anderen rijden via Den Haag HS en Laan van NOI.
Bedankt voor je uitgebreide toelichting GroenRuiter.

@Anne Welkom op het NS Serviceforum. Wat is je vertrekstation? Dan kunnen we je nog beter van details voorzien.
mijn vertrek station is rotterdam centraal
Ik lees het in de topictitel, waar ik even overheen had gelezen. In dat geval is het antwoord van GroenRuiter helemaal top. Heb je zelf nog aanvullende vragen?
Nee hoor geen vragen meer, dank jullie wel
Reputatie 5
Badge
@anne schaap Geen dank! 🙂

Reageer