beantwoord

Impact staking

• 22 december 2016
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Reputatie 4
Ik heb voor morgen tickets voor de ICE van 8.33 van Utrecht naar Keulen. Aansluitend heb ik ook tickets voor de treinreis van Gouda naar Utrecht.
Mijn vragen zijn:
- is er een risico dat vanwege de aangekondigde stakingen de ICE ook niet rijdt? Zo ja, hoe kom ik daar achter?
- wat is het advies van NS over de trip van Gouda naar Utrecht? Mag ik ervan uitgaan dat ik met de trein gewoon in Utrecht kom? Of kan ik beter op een andere manier zorgen dat ik op tijd op Utrecht CS ben?
- hoe gaan we om met het feit dat ik de kosten van beide ritten (Gouda - Utrecht en Utrecht - Keulen) vooraf betaald heb, in het geval een van deze treinen niet rijdt? Kan ik die kosten bij NS declareren?
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 december 2016, 17:17

De staking die voor morgen was aangekondigd, is door de rechter verboden. De treinen zullen morgen dus volgens de normale dienstregeling rijden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is onzeker. Er is kans dat de ICE niet rijdt, die vertrekt vanuit Amsterdam en dat is een van de actieplaatsen. Gouda-Utrecht is ook onzeker.
U kunt het beste de reisplanner in de gaten houden, daar worden de zaken die bekend zijn, aangegeven. www.ns.nl

Mocht u uw reis door de staking niet kunnen maken dan heeft u recht op geld terug.
Badge +3
De staking die voor morgen was aangekondigd, is door de rechter verboden. De treinen zullen morgen dus volgens de normale dienstregeling rijden.
Reputatie 4
Lang leve de rechters in dit land!

Reageer