beantwoord

in trein met nummer 2140 is het zeer koud. Kan dit verholpen worden?

• 5 november 2020
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

In treinstel 2240 is het koud.

icon

Beste antwoord door Julian 5 november 2020, 19:28

Hoe stom het ook klinkt, maar ik acht de kans groot dat de machinist gewoon vergeten is de verwarming aan te zetten in die trein. Dat is namelijk één van de dingen die normaal gesproken altijd aan staat. De knop zit ook ergens links onderaan op het dashboard, dus niet direct in het normale blikveld. Als iemand die dan een keer uit heeft gezet, dan valt dat dus niet meteen op, ook omdat de cabine een eigen airco-installatie heeft die apart geregeld wordt.

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Joop forens, welkom op de NS Community. 

Dat klinkt onprettig. Gaat het om treinstel 2140 zoals aangegeven in de titel van het topic, of wel om treinstel 2240?

Het betreft  2140. Een sprinter.

Badge +3

NS heeft geen treinstel 2240, dus zal 2140 zijn (SGM-2).

Dank! Dan heb ik bij deze een melding doorgezet met het verzoek naar de klimaatbeheersing te kijken en die wat warmer in te stellen. 

Badge +3

Om de verwarming in een SGM ‘klimaatbeheersing’ te noemen… :rofl:

Dat is mooi dat er iets aan gedaan wordt. Ik denk overigens dat de kachel het helemaal niet.

Groet Joop

Hoe stom het ook klinkt, maar ik acht de kans groot dat de machinist gewoon vergeten is de verwarming aan te zetten in die trein. Dat is namelijk één van de dingen die normaal gesproken altijd aan staat. De knop zit ook ergens links onderaan op het dashboard, dus niet direct in het normale blikveld. Als iemand die dan een keer uit heeft gezet, dan valt dat dus niet meteen op, ook omdat de cabine een eigen airco-installatie heeft die apart geregeld wordt.

Reageer