beantwoord

Inloggen op Wifi gaat niet

• 26 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 3579 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Het inloggen op Wifi in de trein lukt de laatste tijd niet meer. Het gaat om de iphone. Normaal als je bij instellingen, kies een netwerk kijkt zie je de optie 'Wifi in de trein". Als je daarop klikt komt er na een moment een pop up scherm waarbij je de voorwaarden moet accepteren en vervolgens op verbinden klikt.
Nu, dit pop up scherm verschijnt niet meer. Ik heb twee iph's en bij beiden doet hij het niet. Ik heb al op de optie "vergeet dit netwerk"gedrukt zodat hij opnieuw zoekt naar dit netwerk, ook dat helpt niet.
Wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 26 augustus 2014, 19:29

Je kunt ook handmatig naar de inlogpagina gaan. Dit doe je door naar nstrein.ns.nl te gaan. Als dit niet werkt kun je ook het treinstelnummer via twitter doorgeven. Wij zullen dan proberen de verbinding te resetten.
Bekijk origineel

3 reacties

Je kunt ook handmatig naar de inlogpagina gaan. Dit doe je door naar nstrein.ns.nl te gaan. Als dit niet werkt kun je ook het treinstelnummer via twitter doorgeven. Wij zullen dan proberen de verbinding te resetten.

Beste Thijs, Dat werkt ook niet. De meeste android telefoons controleren na het inloggen de snelheid van de verbinding. Als deze te traag is, dan wordt de verbinding met het netwerk verbroken. Sinds de nieuwe wifi in de trein is het mij daardoor nooit meer gelukt om nog in te loggen. De NS wifi is gewoon te traag. Slechte service dus. Ik reis vier keer per week tussen Rotterdam en Lelystad. Vanaf Schiphol naar Lelystad v.v. werkt het dus niet.
Dat is jammer Pjotter14, kun je deze instelling niet uitschakelen? In het najaar verwachten we wel nieuwere technologie te gaan gebruiken waardoor het sneller wordt.

Reageer