beantwoord

intercity direct rotterdam-amsterdam

• 11 maart 2020
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

• Stapt net in
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik wil aanstande zaterdagavond graag met de intercity direct reizen naar vanaf rotterdam naar amsterdam maar als ik dit in de reisplanner bekijk zie ik geen intercity direct treinen staan alleen gewone intercity. Rijden er geen intercity direct treinen aanstande zaterdag? Normaal gesproeken rijden die wel op zaterdagavond. Ik kan nergens iets vinden van werlzaamheden o.i.d.

icon

Beste antwoord door mweiss 11 maart 2020, 18:25

Er rijden geen intercity direct treinen dit weekend vanwege werkzaamheden . Je kunt dit in de app en op de website vinden onder geplande werkzaamheden .

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5

Er rijden geen intercity direct treinen dit weekend vanwege werkzaamheden . Je kunt dit in de app en op de website vinden onder geplande werkzaamheden .

Vraagje: Welke intercity direct treinen rijden dan wel met een aangepaste dienstregeling???

Volgens mij rijden er helemaal geen Intercity direct treinen maar zoals het hierboven is verwoord vind ik nogal cryptisch.

Reputatie 7
Badge +4

Er rijden geen ICDirect-treinen, ik zie op zaterdag wel een ICE om 19.20, met dus een afwijkende route. Het is een beetje cryptisch.:grinning:

Badge +3

Die ICE kan je inderdaad nemen als je via Utrecht reist.

Met een willekeurig NS abonnnement of Studentenreisproduct is de toeslag niet nodig (uitgezonderd Flex Basis).

Reageer