Intercity Vlissingen - Amsterdam | NS Community

Intercity Vlissingen - Amsterdam

  • 1 August 2022
  • 8 reacties
  • 287 Bekeken

Heerlijk 2,5 uur in de trein met 3 kapotte toiletten... Dat is dus vandaag de halve dag buikpijn…

Treinstel 8636

Nu dus al een uur en een kwartier aan het ophouden,en we zijn pas op de helft.

Hoe kun je deze trein voor dit traject inzetten als vanaf het eerste moment de sanitaire voorzieningen al defect zijn.

Is geen traject van een uurtje ofzo 


8 reacties

Dat hadden wij op hetzelfde traject Vlissingen-Sloterdijk.

In Roosendaal uitgestapt en mijn behoefte gedaan.

Er uit met die moderne toiletten.

Honden- en paardenpoep ligt overal.

Als ik een zakje meeneem en doe mijn behoefte in het halletje net als de hond en stop het daarna in de afvalbak kan dat ook mijnheer Wouter Koolmees?

Het is niet de bedoeling dat we in het schone Nederland overal sch..t aan hebben.

 

 

Reputatie 7
Badge

Oei, dat lijkt me behoorlijk traumatisch.

Er uit met die moderne toiletten.

Die zijn om milieu redenen wettelijk verplicht 

Reputatie 7
Badge +3

De toiletten zijn niet defect, de opvangbakken zijn vol. Gewoon thuis voor vertrek gaan en onderweg niet te veel eten/drinken. En voor nu op het eerstvolgende station met sanitaire voorzieningen uitstappen.

Reputatie 7
Badge +1

Dan is Rotjeknor toch zeker snel in zicht zo niet al daar of anders wel Dordt en dan stapt U over-of als de nood heel hoog is uitstappen op een station met (altijd betaald, en ook al geen garantie op netheid) toilet. is dat nou echt zo moeilijk zelf te bedenken?

En wat had U liever:-komt op hetzelfde neer: de trein valt helegaar uit-dubbele bezetting in de volgende of ´als het niet gaat als het moet, dan mot het mar soas t kan? Er is te Vlissing nou eenmaal geen grote voorraad aan steeds paraat staande andere alternat. treinstellen enkel voor het geval dat.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Rübina en welkom bij de NS Community! 

Uiteraard ontzettend vervelend dat alle toiletten defect zijn. Ik heb je melding hierover direct doorgezet zodat hier iemand langs kan gaan. Voor nu zou ik je inderdaad ook aanraden om het advies van bahnrider op te volgen en op een station te toiletteren.

Oei, dat lijkt me behoorlijk traumatisch.



Je weet dat er in Nederland aardig wat mensen rondlopen met darm- en blaasproblemen, he?
 

Reputatie 7
Badge +4

Ze zijn inderdaad meestal vol of wel heel slecht achtergelaten. Probleem is de frequentie waarbij het misgaat, lijkt me een aandachtspunt als we de trein weer terug willen geven aan de betalende reiziger, ;-)

Reageer