Internet werkt niet traject zwolle-leeuwarden

• 21 March 2018
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Bijna de gehele week is er al geen verbinding met internet in de trein mogelijk op het traject tussen zwolle en Leeuwarden. Met mijn mobiel (android) en mijn iPad lukt het beiden niet. Beiden kunnen ze echter wel het Ns internet vinden, maar daar blijft het dan ook bij. Het startschermpje waar je via de ns site kan verbinden komt er niet voor. Ik heb verscheidene dingen geprobeerd. Eerst heb ik geprobeerd om de site voor het maken van verbinding zelf in te toetsen (www.nstrein.ns.nl) dit werkt echter niet. Toen heb ik geprobeerd om de apparaten en het internet uit te schakelen en de ns WiFi te vergeten, ook dit werkte niet. Als laatste heb ik nog mijn cache en cookies verwijderd aangezien ik ergens heb gelezen dat dit ook kan werken. Dit heeft ook geen effect. Mijn iPad geeft aan dat er geen verbinding mogelijk is met de server. Mijn mobiel geeft aam dat er geen ip-adres gevonden kan worden en dat er geen dns verbinding gemaakt kan worden. Ondertussen kan ik geen mogelijke oplossingen meer verzinnen. Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen.

Mvg,
Dani

4 reacties

Reputatie 7
Badge
ICM hoort gewoon wifi aan boord te hebben hoor. Welk tijdstip reis je met de trein?
Vandaag van 11:48 - 12:43
Treinstel waar ik in zat was 7646.
Hallo Dani.v.d en welkom op het NS Forum!

Goed dat je het doorgeeft, ik heb het doorgegeven aan de betreffende afdeling. Bedankt!
Bedankt voor de snelle reacties!
Hopelijk kan het worden opgelost.

Reageer