beantwoord

inzet materieel

• 26 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 766 Bekeken

Reputatie 2

Weet iemand wanneer materieel inzet voor de dienstregeling 2020 bekend wordt gemaakt? In dit geval vraag ik me af wat er ipv van de ddm-1 treinen komt als spitstrein naar enkhuizen? Ik hoorde via bronnen dat er overwegingen gedaan worden om daar weer icm in te zetten alleen geloofde ik mijn bron niet echt vandaar dat ik het hier vraag😅 daarnaast ben ik benieuwd welke treinen nu waar gaan rijden

icon

Beste antwoord door Slidestops 26 oktober 2019, 17:14

In principe krijgen wij ieder jaar halverwege november een foldertje met wat informatie over de nieuwe dienstregeling. Afgelopen jaren zat daar ook een stukje bij over welk materieel waar ging rijden (wijzigingen dan). Die heb ik wel eens eerder op het forum gedeeld. Mochten we weer die informatie krijgen, dan zal ik het weer delen.

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Daniel Tesfaye en welkom bij de NS community!

Oei, dat moet ik echt even voor je gaan uitzoeken. Wellicht dat er ondertussen iemand is die hier meer kaas van heeft gegeten.

Reputatie 7
Badge +3

De enige bron die ik weet waar ze structureel meer over dit soort zaken weten is somda.nl

Machinisten weten vaak ook meer over de komende materieelinzet in hun eigen rijgebied.

Reputatie 7
Badge

Machinisten weten vaak ook meer over de komende materieelinzet in hun eigen rijgebied.

Dat betwijfel ik, een beetje NS machinist heeft materieel bekendheid op alle materieel type, dus of er nou een VIRM, ICM of SLT komt voorrijden is niet echt interresant.

Verder hebben de echte Meesters landelijke wegbekendheid, en om nou van elke treinserie te weten wat erin rijdt gaat ook wat ver.

Reputatie 7

In principe krijgen wij ieder jaar halverwege november een foldertje met wat informatie over de nieuwe dienstregeling. Afgelopen jaren zat daar ook een stukje bij over welk materieel waar ging rijden (wijzigingen dan). Die heb ik wel eens eerder op het forum gedeeld. Mochten we weer die informatie krijgen, dan zal ik het weer delen.

Reputatie 6
Badge +1

Weet iemand wanneer materieel inzet voor de dienstregeling 2020 bekend wordt gemaakt? In dit geval vraag ik me af wat er ipv van de ddm-1 treinen komt als spitstrein naar enkhuizen? Ik hoorde via bronnen dat er overwegingen gedaan worden om daar weer icm in te zetten alleen geloofde ik mijn bron niet echt vandaar dat ik het hier vraag😅 daarnaast ben ik benieuwd welke treinen nu waar gaan rijden

Volgens plan gaan we op deze lijn DDZ inzetten.

Reputatie 2

Ik vrees dat het nieuwe materieel inzet voor volgendjaar nog steeds niet bekend is? Of toch wel? 

Badge

Volgens mij staat het boven je laatste bericht genoemd door Keuzereiziger, DDZ

De wijzigingen staan ook al in een ander topic verder genoemd.

https://community.ns.nl/dienstregeling-59/dienstregeling-2020-meer-treinen-van-en-naar-amersfoort-centraal-61455

Reputatie 7

Omdat Jeroen de inzet al gepost heb, heb ik het niet meer gedaan :)

Reageer