beantwoord

Iphone in trein verloren, zie via find my iphone dat hij op Amsterdam CS bij gevonden voorwerpen ligt

  • 17 August 2022
  • 6 reacties
  • 186 Bekeken

Ik ben gisteren mijn Iphone verloren in de sprinter van Amsterdam naar Amersfoort, bij het uitstappen op station Bussum Zuid. Bij thuiskomst heb ik een verloren voorwerpen formulier van NS ingevuld en verstuurd. Hier heb ik een ontvangsbevestiging van, maar nog geen verdere reactie.

Omdat ik de functie ‘find my Iphone’ op mijn toestel heb ingesteld kan ik zien dat mijn Iphone nu op Amsterdam Centraal is, aan de Oostzijde. De kaart van find my Iphone is niet heel gedetailleerd maar ik vermoed dat dit is waar de bagagekluizen zijn en het loket van gevonden voorwerpen. Kan ik dit loket telefonisch bereiken?

groeten,

  1. M. Haspels
icon

Beste antwoord door Isitimela 17 August 2022, 15:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Ik zou maar snel reageren, voordat de batterij leeg is. Dan kun je terplekke bewijzen dat je I{hone daar nog ligt.

mijn eigen nummer bellen levert niets op, helaas. Heeft het gevonden voorwerpen loket een direct telefoonnummer??

Reputatie 6
Badge +1

Het loket van gevonden voorwerpen heeft geen direct telefoonnummer. Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice, die hebben wel een direct (of anders zeer kort) lijntje naar deze afdeling. Zo heb ik mijn vergeten oortjes afgelopen jaar ook binnen 30 minuten teruggehad. 

bedankt. ik heb net klantenservice gebeld en ze konden me helpen! De Iphone is inderdaad bij het loket gevonden voorwerpen en de telefonist heeft mijn ‘verloren verzoek’ gekoppeld aan ‘ophalen’

Reputatie 7
Badge +4

Met een verloren iPhone bent u dan niet ongelukkig. Lang leve de terugvindmogelijkheden van Apple.

Badge +3

Met een verloren iPhone bent u dan niet ongelukkig. Lang leve de terugvindmogelijkheden van Apple.

Off-topic maar voor Android gebruikers met een Google account (die de meesten wel zullen hebben) is er https://www.google.com/android/find Erg handig als ik hem weer eens in een jas of tas heb laten zitten of als hij ergens in bed ligt of in de wasmand is verdwenen. En hoor ik ‘m niet (rinkelt op maximaal volume) dan zal hij wel in de auto liggen 🤣

 

Reageer