Ik kom net terug uit Indonesiƫ en ik heb een Weekend Vrij abonnement 2e klasse aangevraagd. Gelukkig ben ik ook in het bezit van een Nederlands bankrekening. Mijn vraag is weet iemand toevallig of in het weekend in de 2e klasse wel in het algemeen drukker is? Of juist rustiger. Ik moet elke zaterdag (en anders op zondag ) naar Tiel voor familie bezoek. Ik heb ook net een huis kunnen kopen in de buurt van Amsterdam. Misschien is mijn Nederlands nog niet helemaal perfect, sorry voor mijn eventuele spelfouten. Kan ik indien nodig mijn Weekend Vrij abonnement wijzigen van de 2e klasse naar de 1e klasse? Maar of dat zin heeft moet nog daaruit blijken. Suggesties zijn ook eventueel welkom.
icon
Beste antwoord door Pe_pe 12 november 2014, 21:58
Ik kan niet zeggen of u op uw traject in het weekend meer kans hebt op een zitplaats in de eerste of in de tweede klasse, maar wel dat het eenmaal per jaar mogelijk is om een abonnement op te waarderen naar een duurder abonnement. Het is dus mogelijk een tweede klas Weekend Vrij abonnement aan te schaffen en die in de loop van het jaar op te waarderen naar een eerste klas Weekend Vrij abonnement. Het omgekeerde is niet mogelijk: Een abonnement voor de eerste klasse kan in het eerste jaar niet worden afgewaardeerd naar een abonnement voor de tweede klasse.
Bekijk origineel