vraag

Is er behoefte aan speciale kranen/mechanische processen in de technische centra?

• 11 februari 2021
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

Hoi!

Ik ben onderzoek aan het doen naar het onderhoud van treinen en alle processen/onderdelen die daarbij aan te pas komen. Specifiek ben ik op zoek naar onderdelen die op projectmatige basis gemaakt moeten worden (zoals kranen of lift-machines o.i.d.) en vroeg me af of je dit soort hulpmiddelen gebruikt worden binnen het onderhoud van treinen/de technische centra van NS. 

Indien iemand hier veel van af weet en de tijd/interesse heeft me hiermee te helpen, houd ik me aanbevolen om in gesprek te gaan.
Met vriendelijke groet,

Daphne Moors

7 reacties

Goedemiddag Daphne Moors. Welkom bij de NS Community.

Jemig, dat is een onderwerp waar ik helaas niets over kan vertellen. Ik zet je vraag op een interne vraagbaak uit. Ik zal het hier vermelden zodra ik meer weet.

Dit is overigens een openbaar forum. Indien je je contactgegevens liever verwijderd ziet worden dan verneem ik dat graag.

Hoi Sascha,

Bedankt voor het doorzetten! Als je mijn gegevens al opgeslagen hebt, is het fijn als je ze kunt verwijderen uit mijn eerste bericht. 

Fijne dag en ik hoop snel van je te horen!

Reputatie 5
Badge

Misschien heb je deze pagina al gevonden, maar hier vind je eea over onderhoud bij NS, inclusief wat contactgegevens:

Dienstverlening | Treinonderhoud | Over NS | NS

Hoi Bryan,

Ik heb zojuist even met ze gebeld. Fijn dat je mee denkt!

Ze hebben we het een en ander kunnen vertellen over onderhoud, dus ben zeker al (deels) goed op weg! 

Bedankt!

Ik krijg te horen dat bij de nieuwste treinen nagenoeg alle apparatuur op het dak ligt, wat betekent dat er inderdaad kranen en lift-machines gebruikt worden. Kan je de vraag wat specifieker maken en/of toelichten? Wat wil je precies weten over het proces en de gereedschappen?

@Daphne Moors kan je het bovenstaande toelichten?

Ik heb nog geen reactie van Daphne Moors mogen ontvangen.

Reageer