beantwoord

Is er iemand die mijn zwarte koffer heeft gevonden?

• 9 september 2014
  • 1 reactie
  • 646 Bekeken

Donderdag 4 september zat ik in de trein van Maastricht (richting Alkmaar) en ben ik mijn koffer in Utrecht er vergeten uit te halen. Ik had hem in het bovenste deel van de coupe tussen twee rugleuningen van stoelen ingezet. Het is een zwart klein trolley koffertje waar met goud een kleine tekening op is gemaakt en mijn naam op is geschreven. Hopelijk heeft een van jullie iets gezien of hem zelfs gevonden!
Alvast super bedankt!
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 september 2014, 18:47

Welkom op het forum Kayleigh Dukker!

Heb je al contact opgenomen met onze 'Gevonden Voorwerpen' afdeling? Wellicht is je koffer gevonden en afgeleverd bij een NS Servicebalie. Je kunt het opsporingsformulier voor verloren en vergeten voorwerpen hier online invullen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Kayleigh Dukker!

Heb je al contact opgenomen met onze 'Gevonden Voorwerpen' afdeling? Wellicht is je koffer gevonden en afgeleverd bij een NS Servicebalie. Je kunt het opsporingsformulier voor verloren en vergeten voorwerpen hier online invullen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer