Kaartcontrole door onbevoegden

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

209 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Henk, veel plezier daar.
En denk eraan, insmeren en op tijd omdraaien, geen bommetje in het zwembad, en niet van die jaloersmakende foto's twitteren,haha.
Neem nog maar een ?
Er lag een aangespoelde dolfijn op het strand. Dat heb ik hier in al die jaren nog niet eerder gezien. Beetje smerig gezicht.

Zal je de zonnige details besparen 😃
Er lag een aangespoelde dolfijn op het strand. Dat heb ik hier in al die jaren nog niet eerder gezien. Beetje smerig gezicht.

Zal je de zonnige details besparen :D

Leuk allemaal hoor deze vakantiepretpraat, maar we zitten hier niet op Facebook of zo maar op het NS Serviceforum.
Hou het svp een beetje on-topic. Staat wat proffesioneler richting de NS klant.
Reputatie 7
@Spoor 2 Het is het topic van Henk. Als hij zelf kiest in dit topic, wat meer te bespreken als alleen het onderwerp, dan staat hij vrij om dat te doen. Als je in een topic van een ander off-topic dingen gaat bespreken, dan kan ik het me voorstellen, maar het lijkt me nu niet echt een probleem 🙂
Prima dat dit "Het topic van Henk" is, maar volgens mij is dit het NS Serviceforum, opgezet en gefaciliteerd om klanten te helpen, niet om vakantiebelevenissen te delen.
Daar zijn andere media voor.

De klant verwacht hier een serieus bedrijfsforum, niet een slap aftreksel van Faceboek.
Reputatie 7
Badge
zit je al weer op je vertrouwde stekkie, Henk?

Je was in het nieuws: https://lisagawlas.files.wordpress.com/2015/03/dolphin-human-hybride.jpg?w=768&h=574 😉
Je kan beter nog maar even daar blijven Henk. Hier is het hardstikke koud. ❄❄❄
Het serieuze is er met het getroll al lang af. Ik ga geen poging meer doen om het professioneel te houden. En een inhoudelijk antwoord zal wss toch niet volgen, want de mods mogen weinig terugkoppeling geven in dit soort gevallen.

Maar no worries, ik ga hier niet al mijn belevingen delen.

Zeker Jac!
Laten we maar een einde aan dit topic breien, ik ben werkelijk spuugzat van het getroll aan het worden en de schopjes die in andere topics worden uitgedeeld.

Ik verwacht geen terugkoppeling meer verders, scheelt weer tijd :D

Toedels.
Ik snap je frustratie, maar ik laat dit niet los. Ik zal met een terugkoppeling komen, Henk.
Ik kan helaas niet meer terugkoppelen dan dat Thomas destijds heeft gedaan. De jongen in kwestie van de selfieconducteurs was een stagiaire. Wij vertrouwen in dit opzicht op de professionaliteit en het vakmanschap van de conducteurs, die duidelijke richtlijnen hebben gekregen omtrent de gegevens die deze reizigers wel en niet kunnen inzien. De selfieconducteurs zijn hiervoor benaderd om te kijken of zij zich aan deze richtlijnen willen houden. De selfieconducteurs handelen niet zomaar, maar doen dit in goed overleg, waarbij NS uiteraard in de gaten houdt of dit allemaal volgens de regels gebeurt.
Reputatie 7
Badge
Kennelijk zit er een HC in de Raad van Commissarissen van NS, gezien dit antwoord.
Werkoverleg in 1e klas stiltecoupe, pubers in de trein begeleiden, filmpjes maken voor internet, enz., de taken van een HC zijn onbegrensd. Geen wonder dat elke rit controleren op de laatste plaats is gekomen. Goed bezig, NS 😞
Stagiaires van 14, hahahahahahahaahhahaahaha. Sorry Erryt, niks persoonlijks, maar dit antwoord wat ze je gegeven hebben maakt m'n dag wel compleet.

Wie heeft 'stagiair' toegevoegd als tag van dit topic?? :@

Ik kan helaas niet meer terugkoppelen dan dat Thomas destijds heeft gedaan. De jongen in kwestie van de selfieconducteurs was een stagiaire. Wij vertrouwen in dit opzicht op de professionaliteit en het vakmanschap van de conducteurs, die duidelijke richtlijnen hebben gekregen omtrent de gegevens die deze reizigers wel en niet kunnen inzien. De selfieconducteurs zijn hiervoor benaderd om te kijken of zij zich aan deze richtlijnen willen houden. De selfieconducteurs handelen niet zomaar, maar doen dit in goed overleg, waarbij NS uiteraard in de gaten houdt of dit allemaal volgens de regels gebeurt.

Echt, is dit de reactie en het antwoord van NS op deze meer dan belachelijke filmpjes van een paar compleet losgeslagen conducteurs ?

Erryt_NS, wat moet ik mij voorstellen bij "ze handelen niet zomaar, maar in goed overleg"

Zijn dit dan zgn NS promotie filmpjes?
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzNlgz0g0dYPuT5zjjQuIrfLcziSppVzF
Misschien moeten we het eens gaan vragen, ze posten bijna dagelijks de dienstkaartjes op Instagram :D

Reputatie 7
Badge +3
Bedankt voor de waarschuwing!
Het openbaar maken van NS bedrijfsinformatie is niet toegestaan !
Maar misschien weet Mustafa dat (nog) niet.
Jep, heb het ook in de overeenkomst staan inderdaad, maar er zijn maar weinig mensen die zich aan die bepaling houden, lol. En ook daar liggen maar weinig mensen wakker van :8
Heel toevallig (of niet) is er dinsdag een mail verzonden naar het NS personeel dat het delen van bedrijfsinfo niet mag.
Hier valt bv ook het filmen vanuit een treincabine onder. Maar dus ook dienstkaartjes.
Jep, men haalt de schouders op, mompelt iets in de trant van 'whatever' en gaat verder zoals altijd. Handhaving blijft in veel gevallen uit. Ik zou er zeker geen tegenstander van zijn om op zijn minst _iets_ strenger te worden. Ben zelf ook redelijk terughoudend, als ik zie wat er soms allemaal over internet vliegt...
Reputatie 7
Badge
Het wordt tijd dat NS de functie "(hoofd)conducteur" totaal afschaft (wegens niet meer passend bij moderne bedrijfsvoering), en iedere (H)C ontslag en spoor 2 aanbiedt, en nieuwe functie "treincontroleur" creeert, waarop - mits geschikt en voldoend aan de strengere eisen taakomschrijving - kan worden gesolliciteerd.
Het wordt tijd dat NS de functie "(hoofd)conducteur" totaal afschaft (wegens niet meer passend bij moderne bedrijfsvoering), en iedere (H)C ontslag en spoor 2 aanbiedt, en nieuwe functie "treincontroleur" creeert, waarop - mits geschikt en voldoend aan de strengere eisen taakomschrijving - kan worden gesolliciteerd.

Sommige alhier worden een beetje vervelend van je gespam in werkelijk elk serieus topic alhier. Laat je door je sterke persoonlijke negativiteit niet telkens verleiden onzinnige berichten te plaatsen.
En waarom staat er Spoor2 tussen ?
Stagiaires van 14, hahahahahahahaahhahaahaha. Sorry Erryt, niks persoonlijks, maar dit antwoord wat ze je gegeven hebben maakt m'n dag wel compleet.

Wie heeft 'stagiair' toegevoegd als tag van dit topic?? 😠

Waarschijnlijk een stagaire van 14.

@Erryt,
Als ik volgende keer wederom een hc tref, met een jonge stagaire, die raar gedrag vertoont, wat moet ik dan doen?
Ik heb de tag toegevoegd. Ik kom nogmaals terug met een terugkoppeling. Indien je een HC treft met een stagiaire dien je exact hetzelfde te doen als wat je normaliter hoort te doen. Je vervoerbewijs tonen. Je mag mij tevens op de hoogte hiervan stellen.