beantwoord

kaartjescontrole in de trein: eenlijnigheid gevraagd

• 3 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Gisteren vroeg de conducteur me om mijn kaartje voor controle op het tafeltje te leggen. Vandaag deed ik dat en sneerde de conductrice dat ze blij was dat niet iedereen dat deed want dan zou ze pijn haar rug krijgen. Servicegerichtheid is altijd fijn. Ook fijn wanneer er een eenduidige richtlijn voor het personeel en reizigers zou zijn wat betreft de wijze van controleren in coronatijd.

icon

Beste antwoord door Deventer 3 augustus 2020, 12:22

Er worden slechts adviezen gegeven aan de conducteurs hoe er gecontroleerd kan worden. Een conducteur is echter vrij zijn/haar werkwijze zelf aan te passen aan wat hij/zij prettig vind @marj . Niet elke conducteur zal dus op dezelfde wijze de kaarten scannen.

Natuurlijk hoort een conducteur wel beleefd te zijn als gastheer/vrouw richting klant.

Bekijk origineel

1 reactie

Er worden slechts adviezen gegeven aan de conducteurs hoe er gecontroleerd kan worden. Een conducteur is echter vrij zijn/haar werkwijze zelf aan te passen aan wat hij/zij prettig vind @marj . Niet elke conducteur zal dus op dezelfde wijze de kaarten scannen.

Natuurlijk hoort een conducteur wel beleefd te zijn als gastheer/vrouw richting klant.

Reageer