beantwoord

kan de fiets mee in de intercity

in de voorwaarden om een fiets mee te nemen in de trein staat dat de fiets niet mee kan in de intercity direct,
aangezien ik zelden met de trein reis vroeg ik me af of dat het zelfde was als een intercity (wat 9292 aangeeft)

dus kan je je fiets meenemen in de intercity?
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 augustus 2014, 12:06

De Intercity direct is een trein die rijdt tussen Amsterdam, Schiphol, Rotterdam en Breda over de hogesnelheidslijn. Hiervoor is tussen Schiphol en Rotterdam ook een toeslag nodig. In reguliere intercity's kunnen fietsen gewoon worden meegenomen, als u hiervoor een Dagkaart Fiets aanschaft.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
De Intercity direct is een trein die rijdt tussen Amsterdam, Schiphol, Rotterdam en Breda over de hogesnelheidslijn. Hiervoor is tussen Schiphol en Rotterdam ook een toeslag nodig. In reguliere intercity's kunnen fietsen gewoon worden meegenomen, als u hiervoor een Dagkaart Fiets aanschaft.

bedankt!!
Badge
Het antwoord van Tochjo is juist. In een reguliere intercity mag je een fiets meenemen wanneer je buiten de spits reist en wanneer je in bezig bent van een Dagkaart Fiets. Zie voor meer informatie onze website . Voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'In de trein'.

Reageer