beantwoord

Kan iemand mij niet al te moeilijk uitleggen hoe het diagnoste systeem bij een trein werkt?

• 26 november 2015
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
????
icon

Beste antwoord door Henk_NL 27 november 2015, 02:51

Gezien zijn forumnaam vermoed ik dat hij meer informatie wil hebben over het diagnosesysteem. Mocht dat het geval zijn, TS, zou je dan wat uitgebreider aan kunnen geven wát je precies wil weten. Voor zover mogelijk en toegestaan (het betreft immers al snel operationele Informatie) kunnen we dan kijken of we je mee kunnen nemen in een wereld van Windows 95, CE en NT4 en "unhandled exceptions". En OBIS, want dat doet ook een stukje treindiagnose.

Overigens is het, als mijn vermoeden correct is, makkelijker als je concrete vragen stelt.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Technasiumgroep9, en welkom!

Wat bedoel je precies met het diagnoste systeem van de trein? Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar ik ben dan ook niet zo technisch 😉.
Gezien zijn forumnaam vermoed ik dat hij meer informatie wil hebben over het diagnosesysteem. Mocht dat het geval zijn, TS, zou je dan wat uitgebreider aan kunnen geven wát je precies wil weten. Voor zover mogelijk en toegestaan (het betreft immers al snel operationele Informatie) kunnen we dan kijken of we je mee kunnen nemen in een wereld van Windows 95, CE en NT4 en "unhandled exceptions". En OBIS, want dat doet ook een stukje treindiagnose.

Overigens is het, als mijn vermoeden correct is, makkelijker als je concrete vragen stelt.
Technasiumgroep9, heb je iets aan het antwoord van Henk_NL? Zo niet, zou je de vraag kunnen toelichten? We helpen je graag!

Reageer