beantwoord

kan ik met het walibi arrangement ook met de vervangende bussen reizen

• 11 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

ik zou graag naar walibi willen alleen er zijn een paar spoorwerkzaamheden gaande dus zou ik dan ook met de vervangende bussen kunnen reizen want ik moet van station IJlst naar Harderwijk is dit ook mogelijk of kan dit helaas niet?
(in het arrangement zit een dag retour 2e klas naar harderwijk)
icon

Beste antwoord door Pe_pe 11 augustus 2014, 17:21

Ja, in de treinvervangende stop- en snelbussen die wegens werkzaamheden worden ingezet en die te zien zijn in de NS-reisplanner zijn alle treinvervoerbewijzen geldig (behalve dan de dagkaart fiets). Je vervoerbewijs is overigens niet geldig in een gewone lijnbus. (Behalve dan de lijnbus Harderwijk - Walibi als je het arrangement hebt waar die bij is inbegrepen)
Bekijk origineel

2 reacties

Ja, in de treinvervangende stop- en snelbussen die wegens werkzaamheden worden ingezet en die te zien zijn in de NS-reisplanner zijn alle treinvervoerbewijzen geldig (behalve dan de dagkaart fiets). Je vervoerbewijs is overigens niet geldig in een gewone lijnbus. (Behalve dan de lijnbus Harderwijk - Walibi als je het arrangement hebt waar die bij is inbegrepen)
Klopt inderdaad, met vervangende bussen kun je inderdaad met NS-vervoerbewijs reizen. Ik heb je topic verplaatst naar 'in de trein' om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer