Klacht

  • 18 september 2016
  • 64 reacties
  • 1696 Bekeken


Toon eerste bericht

64 reacties

Reputatie 6
Badge
En ik reis op een traject waar dit hele probleem zelden voorkomt. Jaloers, Johnny2014?
Reputatie 1
Nee, landrsthrn, totaal niet jaloers. Ik reis onbeperkt door het hele land 1e klas. Ik ben niet verbonden aan 1 vast traject. Jij wel zeker.
Reputatie 3
Quote Johnny2014 (bericht 50)
ik heb een relaxte business card

Dus aftrekbaar van de belasting en betaal jij dus ook niet de volledige prijs voor de eerste klas.
En maar zeuren over andere reizigers die met een 1ste klas upgrade reizen.
Reputatie 1
Voor mij niet aftrekbaar. Mijn werkgever betaald alles voor mij. Tja, verschil moet er zijn....
Reputatie 6
Badge
Niet verbonden aan 1 traject? Heb jij dan elke dag een andere baan of reageerde je op mij zonder mijn reactie te lezen? Ik gok het tweede.
Reputatie 1
Niet verbonden aan 1 traject? Heb jij dan elke dag een andere baan of reageerde je op mij zonder mijn reactie te lezen? Ik gok het tweede.

Nee, ik heb 1 baan, maar dat betekent niet per definitie dat je elke dag naar hetzelfde locatie moet gaan. Misschien jij wel...
Wat betreft inrichting lijkt mij dat helemaal geen slecht idee. Misschien is iedere dag naar dezelfde locatie wel prettig.
Reputatie 1
Wat betreft inrichting lijkt mij dat helemaal geen slecht idee. Misschien is iedere dag naar dezelfde locatie wel prettig.

Ik weet niet wat voor baan jij hebt, maar ik kan gelukkig ook thuiswerken.
Wat betreft inrichting lijkt mij dat helemaal geen slecht idee. Misschien is iedere dag naar dezelfde locatie wel prettig.

Ik weet niet wat voor baan jij hebt, maar ik kan gelukkig ook thuiswerken.


Ga je toch lekker thuiswerken.
Reputatie 1
Wat betreft inrichting lijkt mij dat helemaal geen slecht idee. Misschien is iedere dag naar dezelfde locatie wel prettig.

Ik weet niet wat voor baan jij hebt, maar ik kan gelukkig ook thuiswerken.



Ga je toch lekker thuiswerken.


ga jij maar lekker bij de nooduitgang zitten.
dat bedoel ik dus, aso volk van de 2e klas zoals ik in een vorige topic ook al had gemeld. Ik baal ontzettend als 1e klas business card houder van NS.

Wat mij betreft mag de boete naar 250 euro per zwart rijder. aanpakken die zooi. Ik vind het zo jammer dat de 1e klas gedeelte voor iedereen toegankelijk is. het zou mooier zijn geweest dat deze ruimte allen toegankelijk is voor de 1e klas reizigers.

Misschien een idee als je in de 1e klas ruimte wilt, dan betaalt de 2e klas automatisch bij de schuifdeuren een toeslag van 25 euro ongeacht je wel of niet wilt plaats wilt nemen in de 1e klas. Eens kijken of die pauper 2e klas reizigers nog door de 1e klas ruimte langslopen...


Schelden is niet de bedoeling op dit forum Johnny2014, zou je hier in de toekomst op kunnen letten? Het lijkt me ook niet nodig om te gaan generaliseren. Een reiziger met een vervoerbewijs voor de tweede klas is niet minder dan iemand met een vervoerbewijs voor de eerste klas (al horen ze inderdaad niet in de eerste klas) en betaalt ook gewoon voor zijn of haar reis.


Dag Laura NS, doe er alstublieft er wat aan met die zwart rijders in de 1e klas.
dan hoef ik mijn frustraties hier op het forum ook niet meer te uiten. Ik ben nu eigenlijk wel zo spuugzat van.
600 euro neertikken terwijl ik bijna niet kan zitten..


Voor mij niet aftrekbaar. Mijn werkgever betaald alles voor mij. Tja, verschil moet er zijn....

Wanneer is je eerst volgende functioneringsgesprek?
Reputatie 7
Jongens jongens, waar gaat dit topic heen, laten we het niet op de man spelen, maar gewoon over de inhoud houden. Feit is dat de ene 1e klas reiziger zich er meer aan stoort dan de ander. Het signaal wat jullie afgeven is opgepakt, hopelijk zien jullie verandering kwa beleid ten opzichte van de 1e klas in de nabije toekomst. Er is niemand die van vandaag op morgen wat kan veranderen, maar het reden van jullie klacht is me meer dan duidelijk 😉
Daar sluit ik mij bij aan Slidestops.
Reputatie 6
Badge
Ik ben van mening dat de conducteurs beter boetes kunnen uitdelen aan schreeuwlelijken in de stiltecoupe en mensen die bij de trap roken, maar ook deze klacht moet hard aangepakt worden. Want als de gemiddelde MBO'er zich kapot moet werken en hoge eisen krijgt, waarom de conducteur niet?

Reageer