Zoals Tochjo terecht aangeeft kan je op verschillende manieren contact met ons opnemen. Mocht het op dit moment nog niet gelukt zijn om met ons in contact te komen, mag je mij ook een privébericht sturen met het verhaal. Pak het dan graag voor je op.
Verder is het antwoord zoals beschreven door Tochjo correct. Bij klachten over personeel is de snelste optie het neer te leggen bij de telefonische klanteNService.
al zó vaak een klacht ingediend, en nooit iets mee gebeurd. Wanneer worden dit soort NS-gespuis eens ontslagen voor niets doen, of erger, klanten niet eens bedienen ?
Met gespuis komt u niet verder is dit geen klantenservice maar een reizigers community die met klachten tegen personeel ook niets kan.
Oud topic, en het contactformulier bestaat niet meer.
Zie https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html maar daar krijg je (als het intern afgehandeld kan worden) inderdaad geen terugkoppeling van.
Gaat het om een BOA (gespuis?)klacht, dan zie o.a. dit topic, of zoek even op BOA klacht voor meer tips.
Met name deze is het lezen waard. Succes ermee!
Klanten niet eens bedienen ??? Ik wist niet dat de Hc en Mcn ook klanten moesten bedienen in de trein. Ben blijkbaar alweer te lang afwezig geweest dat ik die gemist heb.
Klanten niet eens bedienen ??? Ik wist niet dat de Hc en Mcn ook klanten moesten bedienen in de trein. Ben blijkbaar alweer te lang afwezig geweest dat ik die gemist heb.
Wat betreft service mag een Mcn best een trein bedienen. Een HC die vanuit het klantperspectief reizigers actief weet te bedienen lijkt me wenselijk. Blijkbaar ben je te lang afwezig geweest.
Kan ook andersom, een HC en Mcn die zichzelf bedienen
Station Duivendrecht. Trein stopt mooi op tijd. Ik eruit. Conducteur eruit. Conducteur naar AH-to-Go. Trein wacht. Conducteur heeft honger, blijkt. Pakt broodjes. Pakt kaas. Rekent af. Vraagt via de porto of zijn collega ook nog iets wil. Pakt nog een cola. Rekent weer af.
Conducteur loopt terug naar de trein. Zegt ‘Fijne avond’ tegen mij. Fluit. Doet de deuren dicht. Trein vertrekt drie minuten te laat. Hahaha. Kan toch niet!?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.