klachten over DDAR, dit is niet normaal! | NS Community

klachten over DDAR, dit is niet normaal!

  • 12 August 2019
  • 85 reacties
  • 5537 Bekeken

Reputatie 4
Dit is een topic om onvrede over de DDAR te uiten.
Een aantal klachten.

1. Geen airco
2. Maakt te veel lawaai
3. Bankjes zitten niet lekker
4. Geen gelijkvloerse instap
5. Geen stopcontacten
6. Geen wifi
7. Ouderwetse toiletten
8. Onfris interieur
9. Versleten verf
10. Ouderwets gespoten
11. 1e klas in de meeste gevallen nep 1e klas
Vul me nog aan als je meer klachten hebt

85 reacties

Reputatie 7
Badge
DD-ar vind ik prima zitten eigenlijk.
Ik snap niet zo goed waarom TS er nu meteen (liefst vandaag nog) vanaf wil. 😌
Reputatie 7
Badge +3
Inmiddels is het september en nóg DDAR🤬
Telkens word dan en dan gezegd, en telkens is er weer DDAR

Als iemand nu eens zegt tot december, zijn we dan de komende paar maanden van je gezeur af?

En leuk voor je dat je ouders en de gemeente betalen voor je Traject Vrij voor je vervoer naar school, maar ze betalen dan ook alleen dat je vervoerd wordt. Dat is voor iemand die het zelf betaalt of voor wie de werkgever het betaalt item dito. Je wordt vervoerd, punt
Reputatie 7
Badge
Dat gezeur over die type treinen steeds. Ik ga zelf toch ook niet steeds lopen klagen over een bepaalde type trein ofzo. 🤔
Reputatie 4
Waarom zijn er mensen die van alles en nog eisen? Al die extra's kunnen stuk gaan. Dan kan men weer klagen dat er iets stuk is.
Dat is dus niet waar.
Stoelen kunnen stuk gaan, maar geen stoelen meer in de trein?
Wielen kunnen stuk gaan, ook maar geen wielen?
Motoren kunnen stuk gaan, ook maar geen motoren?
Kortom, als je de veiligheid wil dat niks stuk kan gaan, moet je naar de oertijd terug.
Reputatie 7
Badge
Wielen zijn geen extra's, stoelen zijn geen extra's, motoren zijn geen extra's.
WiFi is een extra, climate control is een extra, (USB) oplaadpunten zijn extra's, infoschermen zijn extra's. Dat kan allemaal stuk en zoals we hier kunnen zien, wordt daar ook al aardig over geklaagd.

Daar geef ik Philned dan ook wel gelijk in.
Reputatie 4
Wielen zijn geen extra's, stoelen zijn geen extra's, motoren zijn geen extra's.
WiFi is een extra, climate control is een extra, (USB) oplaadpunten zijn extra's, infoschermen zijn extra's. Dat kan allemaal stuk en zoals we hier kunnen zien, wordt daar ook al aardig over geklaagd.

Daar geef ik Philned dan ook wel gelijk in.

Stoelen zijn wel extra's, ik heb wel eens in een tandradbaan zonder stoelen gezeten.
Maar dat zou NS wel niet doen (gele hesjes, conducteurs aangevallen)
WiFi is een extra, climate control is een extra, (USB) oplaadpunten zijn extra's, infoschermen zijn extra's. Dat kan allemaal stuk en zoals we hier kunnen zien, wordt daar ook al aardig over geklaagd.
Climate control is gewoon industriestandaard anno 2019. WiFi en infoschermen niet, dat is optioneel.

Was beter dan klote sng

Reputatie 7

Was beter dan klote sng

 

Fijn zo'n eerste reactie op het forum.

Reputatie 6

Ik vond DDZ en DDAR altijd best fijn dubbeldeks materieel, met name omdat op de onderste verdieping de wanden gewoon recht waren, in plaats van taps naar binnen toe lopen in het nieuwere dubbeldeks materieel, waardoor je je voeten bijna niet kwijt kan als je aan de raamkant zit.

Reageer