beantwoord

Klanttevredenheidsonderzoeken

• 30 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 781 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,

Het jaarverslag van 2013 zegt alleen dat er klanttevredenheidsonderzoeken worden gedaan, maar dat is het.
Waar kun je daadwerkelijk het onderzoek of onderzoeken vinden zodat je kan kijken hoe de methode is gebruikt?

Alvast bedankt!

- Tom
icon

Beste antwoord door Herman NS 31 oktober 2014, 09:42

Hallo Toms,

Meer informatie over het klanttevredenheidsonderzoek vind je via onze website. Meer informatie kunt u ook vinden op deze website.

Je topic heb ik naar het subforum 'in de trein' verplaatst.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS serviceforum Toms! Je topic staat op dit moment in het subforum stel je vraag, maar om de vindbaarheid te vergroten heb ik het nu verplaatst naar stel je vraag en ook heb ik de titel wat aangepast. Daar komt je topic veel beter tot zijn recht.
Ik moet je helaas teleurstellen. Ten eerste zijn de onderzoeken vanwege privacy niet openbaar gemaakt. Ten tweede, al waren ze openbaar, had ik ze niet aan je gegeven!

Mocht je nog enige andere vragen hebben, stuur mij gerust een privé bericht! Ik zal proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden.
Hallo Toms,

Meer informatie over het klanttevredenheidsonderzoek vind je via onze website. Meer informatie kunt u ook vinden op deze website.

Je topic heb ik naar het subforum 'in de trein' verplaatst.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Zijn er klanttevredenheidsonderzoeken waar ik nog aan mee kan doen? Ik vind dat er nog veel moet veranderen bij de NS voordat ik met plezier met de trein kan gaan.

Victor
Badge +3
U kunt eens kijken op www.nspanel.nl.

Reageer