beantwoord

Klopt het overzicht van gewijzigde vertrektijden van NS treinen in de herfstperiode 2014 wel?

• 6 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Op gewijzigde-tijden-herfstperiode-2014 staat dat de tijden van de intercity treinen die rijden tussen Arnhem - Zutphen met vertrek om .24/.54 vanaf maandag 6 oktober één minuut eerder zullen vertrekken en wel om .23/.53.

Dit klopt niet: De enige treinen die rond dit tijdstip uit Arnhem vertrekken in de richting van Zutphen zijn Sprinters.

Bron: http://ovtijden.com/avtdag/AH/
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 6 oktober 2014, 16:40

Michiel, bedankt voor je berichtje. Zoals ik het nu zie moet dat inderdaad de Sprinter zijn. Dat moet inderdaad een foutje geweest zijn dan. Ik ga het direct even doorgeven.

P.s. Ik heb je topic naar In de trein verplaatst, omdat het daar wat beter tot zijn recht komt.
Bekijk origineel

2 reacties

Dit bewijst maar weer eens dat ook bij NS mensen werken en er dus zo af en toe een foutje gemaakt kan worden.
En ach, wat er in zo'n tabelletje staat is uiteindelijk toch niet maatgevend; daarvoor hebben we de reisplanner.
Michiel, bedankt voor je berichtje. Zoals ik het nu zie moet dat inderdaad de Sprinter zijn. Dat moet inderdaad een foutje geweest zijn dan. Ik ga het direct even doorgeven.

P.s. Ik heb je topic naar In de trein verplaatst, omdat het daar wat beter tot zijn recht komt.

Reageer