beantwoord

Koffer in de trein laten staan

• 5 februari 2015
  • 2 reacties
  • 519 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben vandaag 5-2-2015 Mijn zwarte koffer in de trein vergeten.
Het was de intercity van Maastricht naar Amsterdam Centraal (vertrek tijd 18:28 in Maastricht).
Op station Weert ben ik uitgestapt en heb ik mijn koffer laten staan. Hij stond tussen twee stoelen in.
hij ik zat in de laatste coupé.
Hoe kan ik mijn koffer terug krijgen?
Ik heb meteen naar de NS gebeld, die ook al terug gebeld hebben dat de conducteur hem niet gevonden had.

mvg,
icon

Beste antwoord door Inge NS 6 februari 2015, 09:37

Welkom op het forum annemie!

Vervelend dat je je koffer kwijt bent geraakt. Via de link die Dwarsligger heeft geplaatst kan je online het opsporingsformulier invullen. Als je koffer is afgegeven bij een servicebalie wordt hij daar 5 dagen bewaard. Binnen deze termijn kan je de koffer weer komen afhalen. Na afloop van deze 5 dagen stuurt het stationspersoneel de koffer door naar het Centraal Bureau Gevonden Goed.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Klik hier op: http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/verloren-en-vergeten.html
Welkom op het forum annemie!

Vervelend dat je je koffer kwijt bent geraakt. Via de link die Dwarsligger heeft geplaatst kan je online het opsporingsformulier invullen. Als je koffer is afgegeven bij een servicebalie wordt hij daar 5 dagen bewaard. Binnen deze termijn kan je de koffer weer komen afhalen. Na afloop van deze 5 dagen stuurt het stationspersoneel de koffer door naar het Centraal Bureau Gevonden Goed.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer