Normaal gesproken vind ik korte overstappen prettig, maar de overstap in Eindhoven ziet er wel riskant uit..
Als ik vanuit Breda/Tilburg (Serie 1900) een reis maak richting Weert/Maastricht (Serie 800) heb ik in Eindhoven een overstap van 2 minuten (cross-platform). De trein richting Venlo heeft vaak een lichte vertraging van 2 minuten op Eindhoven (als ik naar afgelopen dagen kijk). Theoretisch gezien lukt de overstap dan niet..
Heeft iemand ervaring met deze overstap? Wacht de trein richting Weert/Maastricht enkele minuten op de vertraagde trein uit Tilburg? Ik begrijp dat 5 minuten wachten teveel is, maar 2/3 minuten moet kunnen toch? Het is een belangrijke overstap, ik zie geen andere mogelijkheid vanaf Dordrecht/Breda/Tilburg dan deze overstap.
Bedankt alvast voor jullie reacties.
Beste antwoord door Loes
Het is nu de nieuwe dienstregeling en ik durf nu niet te zeggen of de ic Venlo nu weer last krijgt van goederentreinen. De tijdspaden kunnen zijn aangepast, kijk maar naar de veranderde dienstregeling Roosendaal-Tilburg-Boxtel. Zou ff kijken hoe het komende week gaat en dan daar een beslissing voor nemen.
Bekijk origineel