Korte trein tijdens spitsuren!

• 14 september 2016
  • 5 reacties
  • 362 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Waarom rijdt er 1 korte trein tijdens spitsuren van Almere oostvaarders naar Utrecht centraal ! 7:02 &7:32 !
ALTIJD EEN PROBLEEM! gigantische druk, krijg geen adem help help help

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Deze trein is inderdaad erg kort. Een SLT4, ik heb het echt met je te doen. Ik ben nu ook wel benieuwd hoe de NS dit kan verklaren?
Hallo lisajansen en welkom op het NS Serviceforum.

Wat naar dat je dit vaak mee moet maken. Ik heb de reis van vanochtend er bij gepakt en zie dat de trein (SLT-6) van 6:59 met een vertraging is vertrokken van 23 minuten. De trein van 7:29 (SLT-4) is wel op tijd vertrokken. Ik heb navraag gedaan waarom dit maar 1 treinstel is maar antwoord blijft voorlopig nog uit. Als ik deze krijg koppel ik deze zo snel mogelijk hier terug. Als je dit vaak mee blijft maken wil ik je verzoeken dit te melden in onze druktemelder app.
De app geeft aan dat de trein van 7:29 eigenlijk met SLT 4+4 moet rijden, maar dit is nu al twee dagen op rij fout gegaan. Zover ik begreep zijn er wat problemen met het opstelterrein in Lelystad, waardoor de logistiek van de treinen die 's ochtends vroeg in Flevoland moeten beginnen wat problematisch is. Het tweede treinstel van de sprinter van 7:29 komt normaal ook leeg uit Lelystad zover ik kan zien Vorige week leek het wel goed te gaan, dus ik vermoed dat dit incidenteel is door de problemen hier.
Ik ben er nog mee bezig en hoop snel een terugkoppeling te kunnen geven.
Update: Excuses voor de late reactie. Het is mij niet gelukt om meer informatie hierover te krijgen. Wat Bemined aangaf kan kloppen maar kan ik niet bevestigen. Ik hoop dat lisajansen niet al te vaak hier last van heeft gehad.

Reageer