Nog een opmerking . Sommige oproepen van de medewerkers (denk machinist of conducteur) duren soms best onnodig lang.
Bv woensdag middag de trein van Hertogenbosch richting utrecht rond 1430u, toen er werd omgeroepen van welkom in de trein vertelde de medewerker behalve de route, ook dat er catering service is met alle details wat voor eten drinken je kon kopen , en dat je zelfs je telefoon kon opladen met een zo een usb laadapparaat,
duurde echt minuten , uiteindelijk zei hij dat we moesten genieten van ons leven ofzoiets, hierdoor wordt je in mijn ogen onnodig lang gestoord.
Ik merk dit best vaak, sommige medewerkers zijn gewoon kort en duidelijk, maar soms moet je een hele verhaal aanhoren . Zijn er geen standaard oproepen die ze mogen doen of mogen ze gewoon vertellen wat ze willen?
Ook de WiFi verbinding deed het vandaag weer eens niet. Gebeurt ook weleens .
waarom is het koud, en waarom doet wifi het soms niet, en mogen de medewerkers gewoon roepen wat ze willen?
Beste antwoord door Denice NS
Ik snap je ergernis met betrekking tot de omroep, de temperatuur en de wi-fi verbinding, mehmet. Uiteraard is het de bedoeling dat de conducteur alleen relevante informatie deelt met de reizigers. Het menu van de cateraar hoort daar natuurlijk niet bij. Dit zal ik intern eens gaan aankaarten.
Wat de temperatuur betreft klopt het wat Thom zegt. Deze verschilt per treinstel. Zo kan het een deur verder warmer zijn. Als de drukte het toelaat is het verhuizen naar een ander treinstel zeker het proberen waard. Het systeem kan natuurlijk ook defect zjin. Mocht je een conducteur treffen tijdens je reis kan je bij hem/haar de kou aankaarten. De conducteur kan ter plekke niks aan de temperatuur veranderen maar wel aangeven dat er wellicht even een monteur naar het klimaatsysteem dient te kijken.
Wat de Wi-Fi betreft kan het zijn dat deze een reset nodig is. Als je ervaart dat de Wi-Fi in de trein niet werkt kan je ons het beste via Twitter of Facebook even een bericht sturen met daarin je vertrekstation, vertrektijd, eindstation en treinstelnummer dan kunnen we een reset aanvragen bij de verantwoordelijke afdeling. Deze voert de reset dan zo snel mogelijk uit.
Bekijk origineel
Wat de temperatuur betreft klopt het wat Thom zegt. Deze verschilt per treinstel. Zo kan het een deur verder warmer zijn. Als de drukte het toelaat is het verhuizen naar een ander treinstel zeker het proberen waard. Het systeem kan natuurlijk ook defect zjin. Mocht je een conducteur treffen tijdens je reis kan je bij hem/haar de kou aankaarten. De conducteur kan ter plekke niks aan de temperatuur veranderen maar wel aangeven dat er wellicht even een monteur naar het klimaatsysteem dient te kijken.
Wat de Wi-Fi betreft kan het zijn dat deze een reset nodig is. Als je ervaart dat de Wi-Fi in de trein niet werkt kan je ons het beste via Twitter of Facebook even een bericht sturen met daarin je vertrekstation, vertrektijd, eindstation en treinstelnummer dan kunnen we een reset aanvragen bij de verantwoordelijke afdeling. Deze voert de reset dan zo snel mogelijk uit.