beantwoord

Koude ochtendtrein.

• 9 januari 2019
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vandaag vanuit Enschede weer een erg koude ochtendtrein. Deze trein was weer eens niet voorverwarmd zoals de regels van u wel voorschrijven bij winterkou beneden bepaalde temperaturen. Bij vorst zelfs nog langer voorverwarmd.
een conducteur als gestheer mag daar best eens een verklaring voor geven of excuses aanbieden. Ik mag toch als consument een volgens de regels voorverwarmde trein verwachten?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 9 januari 2019, 12:53

Hallo HWtE en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat de temperatuur van jouw trein niet aan je verwachtingen voldeed. Ik kan helaas niet achterhalen welke trein je precies bedoelt omdat je geen vertrektijd hebt vermeld. Ik wil wel graag melding maken van je ervaring en proberen dit voor de toekomst beter te organiseren. Kun je me, eventueel in een privébericht, je traject en vertrektijd toesturen? Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur Bericht". Voor de toekomst, mocht je onverhoopt wel weer een koude trein tegenkomen, kun je dit het beste melden op onze Twitter pagina. Via die weg kunnen we direct uitzoeken wat er aan de hand is en wellicht je meer informatie geven over waarom je trein koud is.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo HWtE en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat de temperatuur van jouw trein niet aan je verwachtingen voldeed. Ik kan helaas niet achterhalen welke trein je precies bedoelt omdat je geen vertrektijd hebt vermeld. Ik wil wel graag melding maken van je ervaring en proberen dit voor de toekomst beter te organiseren. Kun je me, eventueel in een privébericht, je traject en vertrektijd toesturen? Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur Bericht". Voor de toekomst, mocht je onverhoopt wel weer een koude trein tegenkomen, kun je dit het beste melden op onze Twitter pagina. Via die weg kunnen we direct uitzoeken wat er aan de hand is en wellicht je meer informatie geven over waarom je trein koud is.
Als hoofdconducteur, gastvrouw, word ik niet op de hoogte gebracht waarom bv de temperatuur niet aangenaam is. Daar kom ik, net als de reizigers pas achter als ik in de trein ben. Ik kan dan proberen een verklaring te geven, maar die heb ik dan helaas ook niet, dan moet ik verzinnen wat de reden geweest kan zijn.
Het is inderdaad niet de bedoeling om een trein koud te laten beginnen, dat ben ik met u eens.

Reageer