beantwoord

Kunnen jullie iemand een treinverbod geven?

• 1 november 2017
  • 41 reacties
  • 1319 Bekeken

Reputatie 1
Ik en vast nog veeeel meer meisjes hebben last van dit probleem:

Vandaag zat ik zoals iedere dag in de trein onderweg naar school. Ik zag een man aan komen lopen die de afgelopen 2 maanden al zeker 5x 'naast' mij is gaan zitten. Deze man wordt ook wel de treinrukker genoemd omdat hij zichzelf aftrekt in de trein terwijl hij naar meisjes kijkt. Ik heb hier toen meteen een melding van gemaakt bij de conducteur maar ik wilde het toch ook even ergens anders mededelen omdat ik het echt heel smerig vindt.

kunnen jullie deze man geen treinverbod geven?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 1 november 2017, 21:35

Hallo Werth en bedankt voor het aangeven van deze nare situatie.
Wat Thom aangeeft klopt, maar dat betekent juist dat wij deze meldingen willen ontvangen. Op welk traject merk je dit het meeste? Wat doe jij op dit moment als deze situatie optreedt en jij je onveilig voelt?
Bekijk origineel

41 reacties

Ik heb de foto verwijderd.
Reputatie 1
Ik zat net in de trein naar huis, hij zat er weer in ? niet bij mij, maar zag hem wel ergens anders bij een meisje zitten. Heb meteen ns op de hoogte gebracht. ( trein van boxtel naar den bosch rond 12:05)
Als je direct contact wil met treinpersoneel in die sprinters, heb je ook de sos knop. Als je niet herkend wil worden dat jij het bent, gebruik dan de knop in de WC. Dan kan je deze onaangename situatie meteen aankaarten.
Reputatie 7
Badge
Ik zat net in de trein naar huis, hij zat er weer in ? niet bij mij, maar zag hem wel ergens anders bij een meisje zitten. Heb meteen ns op de hoogte gebracht. ( trein van boxtel naar den bosch rond 12:05)

Mijn god, hier moet echt wat aan gedaan worden hoor.
Maar beste werth, pas alsjeblieft goed op want zulke mannen kunnen dus wel echt gevaarlijk zijn. Zorgt dat je altijd in de buurt blijft van de andere mensen. Zo sta je namelijk niet kwetsbaar. En pas ook alsjeblieft op dat hij je niet gaat achtervolgen ofzo. Want dan kan je beter gewoon meteen de politie bellen hoor.
Reputatie 7
Badge +4
.....
Reputatie 6
Badge
@Thom, tekst vergeten of een diepe zucht?
Reputatie 7
Reis of verblijfsverbod kan wel, maar dan moet de BOA het ook op heterdaad hebben gezien. Dit gaat dan om een medewerker van V&S. Ik hoop dat deze viezerik zo snel mogelijk door de mand valt.
Reputatie 6
Badge
Reis of verblijfsverbod kan wel, maar dan moet de BOA het ook op heterdaad hebben gezien. Dit gaat dan om een medewerker van V&S. Ik hoop dat deze viezerik zo snel mogelijk door de mand valt.

Lage 20'en Jaren conductrice misschien? Of zou die dat door hebben?
Er zijn best leuke conductrices, maar dat is wel weer een ander uiterste volgens mij, lol. En dan moet je idd al mensen in burger hebben, anders valt het wel heel erg op.

Wat ik eerder in dit topic al las, in die FLIRT'jes heb je (live) camerafeeds van degelijke kwaliteit, en daar rijden praktisch alle ritten mee rondom Boxtel. 1+1=2 lijkt me, wanneer er een aantal duidelijke meldingen zijn. Ik wil me gerust aanbieden als lokaas, al ben ik bang dat ik niet helemaal z'n type ben 😞
Reputatie 7
Badge +4
@Thom, tekst vergeten of een diepe zucht?

Beide is wel een invulling van jouw kant, maar toch. Tja. Leeftijdsgerelateerd moet je maar denken.:D

Gevalletje V en S. Die camera's hangen er niet voor niks. Ontoelaatbaar gedrag.
Reputatie 6
Badge
Misschien neemt deze viezerik de treinnaam FLIRT te letterlijk op zijn eigen manier? :P:S
Nou ben ik inderdaad niet zo'n held in dit soort dingen, maar als we dat onder flirten verstaan heb ik iets verkeerd begrepen ergens :? :? :?

Verder wat Thom al zegt, VenS erop en aanpakken. Dit gaat nergens over natuurlijk.
Is dit vaker rond dit tijdstip werth?
Reputatie 1
Loes- de tijden liggen tussen 10 uur en 1 uur, dus wanneer het redelijk rustig is in de trein.
Loes- de tijden liggen tussen 10 uur en 1 uur, dus wanneer het redelijk rustig is in de trein. Vervelend over die jongen in de trein. Ik zit mij af te vragen wat voor soort jongen het is? Anders verwijs ik je eerder door naar deze link: https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/aangifte-van-zedenmisdrijf.html
Ok. Eens kijken of ik zo kan nagaan welk personeel op die treinen zit. Die van vandaag zat een Eindhovense collega op gepland. Dan kan ik daar ff extra heads up geven als we vaak op die treinen dienst doen

Reageer