beantwoord

kwijt: trouwring

• 6 september 2019
  • 9 reacties
  • 185 Bekeken

Goedemiddag beste mede reizigers. Ik ben mijn zilveren ring (met een swarovski steen in het midden) sinds 2 september kwijt geraakt. De ring is erg waardevol voor me en als iemand het heeft gevonden zou ik het zeer op prijs stellen als deze terug wordt gegeven. Ik kan me helaas niet meer herrineren waar ik hem kwijt ben geraakt maar heb wel de trein van 18:04 van Amsterdam - Vlissingen genomen. De ring ziet er als volgt uit. Ik heb ook een melding gemaakt hiervan bij NS maar tot op heden is er helaas niets gevonden. Het delen van dit item wordt natuurlijk zeer op prijs gesteld hiervoor heb ik volgende link: https://ilost.co/lost/57168

icon

Beste antwoord door Thom 6 september 2019, 16:04

Dat is vervelend, want normaal kunnen ze, als het kort geleden is, nog wel bellen met een station of het daar is gebracht. Niet alle vinders zijn eerlijk, helaas. NS-personeel zal het altijd afgeven.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit is wel heel erg vervelend, want het heeft ook emotionele waarde. U moet het opgeven bij Gevonden voorwerpen, Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen.

De kans dat iemand het hier leest, is niet groot. Ongeveer de helft van de verloren voorwerpen komt terug, het is het proberen waard.
Dit is wel heel erg vervelend, want het heeft ook emotionele waarde. U moet het opgeven bij Gevonden voorwerpen, Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen.

De kans dat iemand het hier leest, is niet groot. Ongeveer de helft van de verloren voorwerpen komt terug, het is het proberen waard.

He Thom ik heb dit al aangegeven bij gevonden voorwerpen en afgelopen dagen met NS aan telefoon gezeten maar tevergeefs nog niets.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is vervelend, want normaal kunnen ze, als het kort geleden is, nog wel bellen met een station of het daar is gebracht. Niet alle vinders zijn eerlijk, helaas. NS-personeel zal het altijd afgeven.
Reputatie 7
Badge +3
Maar een trouwring is wel iets wat zo klein is dat het bv tussen de zittingen van stoelen in kan komen en dan niet gezien wordt.
Hallo navid en welkom bij de NS Community.

Ik kan me voorstellen dat dit even flink balen is. De collega's van de Gevonden voorwerpen afdeling kunnen je hierbij helpen. Eventueel kun je aanvullend een oproep plaatsen op onze Facebook pagina om wellicht onze reizigers om hulp te vragen. Ik hoop dat het allemaal goed komt!
Iedereen bedankt voor de reacties kan met heel veel vreugde zeggen dat ik ring terug gevonden heb, schijnt dat die thuis ergens lag. Topic kan gesloten worden.
Reputatie 7
Badge +4
Nou, dit is een felicitatie waard! Gelukkig maar dat het zo is gegaan.
Reputatie 7
Badge +3
Dat zal een opluchting zijn. Gelukkig paniek om niets, om zo maar te zeggen. 😅
Dat zal een opluchting zijn. Gelukkig paniek om niets, om zo maar te zeggen. 😅
Hahah er was zeker paniek wel 5 dagen lang. Ik heb werkelijk nooit op deze manier een black-out gehad. Sterker nog ik was er 100% zeker van dat ik hem kwijt was en geloofde het niet toen ik het gevonden had. Bedankt voor de reacties allemaal. 👍

Reageer