beantwoord

Kwijtschelden

  • 11 October 2017
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Ik heb een boete gekregen omdat ik mijn kaartje niet kon vinden, even later had ik hem gevonden. Zoud ik mijn boete nog kunnen kwijtschelden?
icon

Beste antwoord door Thom 11 October 2017, 21:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Als u het boetekenmerk heeft, het staat op de acceptgiro, dan kunt u het proberen bij Klantenservice. Hou het kaartje en de boete bij de hand. Een boetekenmerk heeft de vorm van een letter met zes cijfers.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reageer