Skip to main content
Antwoord

Langste route

• January 5, 2025
  • 7 reacties
  • 282 Bekeken

StarAlliance

Wat is de langste route qua reistijd die je in de reisplannen maximaal  kan krijgen?

Beste antwoord door Tomas

Ik heb een poging gewaagd met Stavoren - Eijsden en kom dan op 6 uur en 8 minuten. Ongetwijfeld nog te verbeteren. 

7 reacties

Tomas
  • Machinist NS
  • Antwoord
  • January 5, 2025

Ik heb een poging gewaagd met Stavoren - Eijsden en kom dan op 6 uur en 8 minuten. Ongetwijfeld nog te verbeteren. 

• January 5, 2025

Een creatief reisadvies is Delfzijl - Eijsden om vrijdagavond 20:30. Dan heb je een reistijd van bijna 11 uur waarbij je 's nachts via Duitsland gestuurd wordt omdat daar wel treinen rijden op dat tijdstip. Gewoon met de binnenlandse reisplanner overigens, alleen geeft die geen tariefinformatie.

Een reisadvies waarbij je wel binnen Nederland blijft is Delfzijl - Vlissingen om middernacht in de nacht van vrijdag op zaterdag, dan neem je de één na laatste van de dag naar Groningen, vervolgens via twee nachttreinen naar Rotterdam en vanaf daar de eerste trein van de volgende dag verder. Totale reistijd 8 uur en 9 minuten.

Forum|alt.badge.img+1
  • NS Dienstregeling Expert
  • January 5, 2025

Bij reizen op dezelfde kalenderdag: wat dacht je van iets als Brussel-Zuid naar Londen st. Pancras via Bad Nieuweschans? 14 uur en een beetje

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • January 6, 2025

Of van Narvik naar Pozzalo.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • January 6, 2025

Dit soort topics zijn wat mij betreft vrij onzinnig. Zie trouwens dat TS er nog een aantal heeft gemaakt. Je kan natuurlijk ook nog naar Kiruna-Kaap de goede Hoop kijken.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • January 6, 2025

Reageer niet als je het onzinnig vindt, ik vind het wel geinig om te weten.

Van afgelegen uithoek naar afgelegen uithoek is waarschijnlijk de langst durende route in de reguliere dienstregeling. (dus niet middernacht of in de start van de ochtend)

Stavoren - Eijsden en Delfzijl - Vlissingen bijvoorbeeld

Forum|alt.badge.img+1
  • NS Dienstregeling Expert
  • January 6, 2025

Of van Narvik naar Pozzalo.

Dat kun je niet plannen in de NS planner