Lawaai door jongeren in 1e klasse stilte

Reputatie 2
Nu ic 8743 den haag HS - lelystad.
Lawaai makende jongeren met vermoedelijk 2e klasse tickets in eerste klasse stilte.
Reageerde onbeschoft op mijn verzoek.
GEEN controle

6 reacties

Reputatie 2
Gelukkig, ze zijn zojuist verwijderd door de conducteur.
TOP!!
Reputatie 3
Zoiets maak ik ook regelmatig mee in andere treinen, en er is dan ook weer geen controle. Daar betaal je dan 1e klas voor om rustig te kunnen reizen. Heel goed dat er toch nog controle is geweest en dan nu hopen dat ze niet ergens anders in de 1e klas gaan zitten.
Reputatie 2
Denk het niet, ik geloof een boete, buiten de coupe werd ID gevraagd en afgehandeld
Reputatie 3
Ik zag een tijd geleden in de trein tussen Amsterdam zuid en Lelystad centrum een jonge dame die helemaal niet had ingechecked ze kreeg een UVB en werd weggestuurd. Even later zie ik die dame de trap op gaan en boven in de 1e klas zitten.
Reputatie 7
Hehe gelukkig, eindelijk eens een keer een happy end. Ik ben blij dit allemaal te lezen. 😌☺
Reputatie 2
Een tijd later kwam de conducteur nog even langs, informeren of ik veel last had ervaren.
Ze had het drietal al in the picture toen ze instapten en was later ook gealarmeerd door een andere passagier.

Even een praatje gemaakt, ze hadden alle drie een prent gehad.
'Ik had ook wel willen waarschuwen maar met die bagage is het niet zo handig verplaatsen door de trein en achterlaten doe ik niet' zei ik. 'Moet je ook niet doen' was haar antwoord.

Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, alle lof voor HC op Ritnummer: 2448, Treinstellen: 8743, 15:48 Den Haag HS - 17:06 Lelystad Centrum. (10 mei 2019)
Ze is een voorbeeld voor haar collega's. 👍

Reageer