beantwoord

(Lege) zwarte Iphone 4 verloren Intercity Eindhoven-Maastricht

• 1 december 2014
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben vandaag om 15:58 uitgestapt op station Eindhoven. Toen de trein alweer vertrokken was, kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn telefoon niet meer bij me had. Vermoedelijk heb ik die laten liggen in de trein die als eindbestemming Maastricht had. De batterij was leeg. Mijn vraag is nu, als mijn telefoon wordt afgegeven, wordt deze dan opgeladen zodat mogelijk de eigenaar getraceerd wordt? Zo niet, hoe kan dan achterhaald worden wie de eigenaar is van een zwarte Iphone 4 welke via een omschrijving qua uiterlijk niet geïdentificeerd kan worden? Daarnaast heb ik de vraag of het mogelijk is om meerdere stations te kunnen bereiken zonder daadwerkelijk naar de stations af te reizen? Is het bv. mogelijk om op station Eindhoven aan te geven dat ik mijn telefoon ben verloren tijdens een specifieke treinreis? Worden andere stations, waar de trein langs passeerde, dan ook van mijn melding op de hoogte gesteld? Het zou mij veel moeite, tijd en geld besparen om niet alle stations vanaf Eindhoven tot Maastricht af te hoeven gaan en bij elke stop uit te moeten stappen om vervolgens pas een trein later naar het volgende station te kunnen gaan.. Graag antwoord op mijn vragen! Jimmy
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 1 december 2014, 21:00

Je kunt hier online een formulier invullen voor je verloren telefoon. Dus dan hoef je niet alle stations langs. De bemande stations bezitten wel telefoon, maar die nummers zijn niet openbaar. Dus even bellen is er niet bij.

Ik verwacht niet dat je telefoon wordt opgeladen door de afdeling gevonden voorwerpen, maar al er een match tussen jouw melding en een gevonden telefoon is, is het waarschijnlijk toch mogelijk dat je je telefoon terugkrijgt.
Bekijk origineel

1 reactie

Je kunt hier online een formulier invullen voor je verloren telefoon. Dus dan hoef je niet alle stations langs. De bemande stations bezitten wel telefoon, maar die nummers zijn niet openbaar. Dus even bellen is er niet bij.

Ik verwacht niet dat je telefoon wordt opgeladen door de afdeling gevonden voorwerpen, maar al er een match tussen jouw melding en een gevonden telefoon is, is het waarschijnlijk toch mogelijk dat je je telefoon terugkrijgt.

Reageer