beantwoord

leuningen en zitruimte

• 31 januari 2019
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Vaak zit ik krap in de trein. Zou het een idee zijn de leuning van de stoel aan de wandzijde (dus niet die aan het pad), die eigenlijk onnodig is, weg te halen? Dat scheelt toch al snel 10-15 cm dat je meer naar rechts kunt opschuiven, zodat er iets meer lucht ontstaat.
icon

Beste antwoord door Danny NS 31 januari 2019, 13:48

Hoi Rona en welkom op de NS Community!

Ik begrijp waar je op doelt. Ik ga je suggestie over de leuning doorzetten naar de betreffende afdeling. We kunnen dan bijvoorbeeld gaan kijken hoe we dit beter gaan doen bij toekomstige nieuwe of gemoderniseerde treinen. Als ik een terugkoppeling krijg laat ik het hier natuurlijk even weten. Het komt sowieso bij de afdeling onder de aandacht.

Bedankt voor je tip!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Wat ik ook vreemd vind is dat in de nieuwe VIRM de leuning aan de wand zijde niet omhoog kan.
Hoi Rona en welkom op de NS Community!

Ik begrijp waar je op doelt. Ik ga je suggestie over de leuning doorzetten naar de betreffende afdeling. We kunnen dan bijvoorbeeld gaan kijken hoe we dit beter gaan doen bij toekomstige nieuwe of gemoderniseerde treinen. Als ik een terugkoppeling krijg laat ik het hier natuurlijk even weten. Het komt sowieso bij de afdeling onder de aandacht.

Bedankt voor je tip!

Reageer