beantwoord

lost and found

• 2 maart 2018
  • 9 reacties
  • 762 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik ben grote blauwe eastpack tas vergeten in de trein in naarden bussum om 22:36 2/3/2018, de trein ging richting amersfoort vathorst.
er zaten klren in en een wc tas. dankuwel alvast!
icon

Beste antwoord door Arnold NS 3 maart 2018, 16:07

Hallo leodb en welkom op het NS Forum!

Oei.. Heb je nog op het station gekeken of het daar is afgeleverd? Hier lees je daar ook meer over. Hopelijk vind je de tas snel weer terug!
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo leodb en welkom op het NS Forum!

Oei.. Heb je nog op het station gekeken of het daar is afgeleverd? Hier lees je daar ook meer over. Hopelijk vind je de tas snel weer terug!
Hoi allemaal,

Ik verloor zaterdagochtend op 12 oktober tussen 04.00 en 05.00 van Amsterdam centraal naar Utrecht centraal mijn bruine leren aktetas inclusief Acer laptop, op het station of in de trein. Wie heeft een tip?

Groet,
Rowan
Hoi Rowan1990 en welkom op onze NS Community!

Je kan het beste het advies van Stijn aanhouden. Dat telt nog steeds! 🙂
Hi all,

In the morning of Saturday the 12th of October beteren 4 AM and 5 AM, I lost my brown leather bag including Acer laptop.

Location: between Amsterdam central station and Utrecht central station or in the train.

Can you help?

Cheers,
Rowan
Reputatie 7
Badge
Hoi Rowan1990 en welkom op onze NS Community!

Je kan het beste het advies van Stijn aanhouden. Dat telt nog steeds! :)

@Laura NS , ik zie geen "Stijn" in dit topic.
@Laura NS , ik zie geen "Stijn" in dit topic.
HAHA! ik bedoelde natuurlijk Arnold. 🙂 Sorry!

i have lost red leather wallet will all my cards and iD   +   mobil telephoon  samsung note  metal color 

in the WC train to Den Helder  about 8:45 PM  16. Oct. 2019 

email:  

Please reach our department lost and found for lost items. You can reach them by phone: 030 - 7515155 and choose for option 4 and then 1. You can also send us a message via Twitter or Facebook.

Reputatie 7
Badge +4

Lost and found items is the place to be. Contact by phone, they can directly contact the train. It is quite valuable. 030-7515155 is a good idea.

Reageer