Machinist gezocht

• 17 januari 2017
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

• Intercity
  • 6 reacties
Zit je al met vertraging en extra stop in de "extra" trein naar Lelystad, strand je (ik hoop tijdelijk) op Rotterdam centraal omdat er opeens geen machinist meer is. Nu maar wachten en hopen dat we niet een half uur moeten wachten. Ik word zo moe van die dagelijkse NS perikelen.....

6 reacties

En niet meer informatie dan: er is geen machinist
Badge +3
Door een stroomstoring bij de energieleverancier kunnen seinen en wissels op Amsterdam Centraal niet bediend worden. Hierdoor kunnen er geen treinen rijden van en naar Amsterdam Centraal. Dit heeft direct gevolgen voor treinen in de rest van het land, zoals u gemerkt hebt: als de machinist die uw trein vanaf Rotterdam Centraal zou moeten rijden daarvoor met een trein vanuit Amsterdam naar Rotterdam zou moeten reizen, bijvoorbeeld.

Hoewel de situatie natuurlijk erg vervelend is, kan NS er niet veel aan doen, vrees ik. Dat u bij een vertraging van 30 minuten of meer uw geld terug kunt vragen, zal een schrale troost zijn.
Nu in andere trein al ruim 10 minuten stil op Schiedam en deuren sluiten niet. Dat heeft niets te maken met storing Amsterdam. Het wordt meer dan 1 uur vertraging net als vorige week maandag. De geld terug regeling is inderdaad schrale troost
Trein staat nog steeds stil. Met randstad rail alternatief. En nou maar afwachten of reis vergoed wordt of dat NS zich beroept op overmacht
Weer terug in Rotterdam, in totaal 49 km gereisd in 2 uur ......
Reputatie 7
Badge +3
Dankzij het niet willen rijden van het rondje om de kerk zal dit nog de hele dag duren.

Reageer