beantwoord

mag de fiets mee in de intercitytrein

• 21 juli 2014
  • 8 reacties
  • 2674 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
icon

Beste antwoord door Hertog 21 juli 2014, 11:54

In de Intercity Direct (HSL tussen Breda-Rotterdam-Schiphol-Amsterdam) is het NIET toegestaan om fietsen mee te nemen !!

In de overige treinen wel, mits u voor uw fiets een "dagkaart fiets" aanschaft.
Zie ook de geldende voorwaarden
Bekijk origineel

8 reacties

Ja, dat mag. Maar wel alleen in de ruimten die daarvoor bestemd zijn. Zijn die al vol, dan moet je wachten op de volgende trein. Ook zijn er tijdstippen waarop de fiets niet mee mag. Loes schreef daarover in het volgende topic: https://forum.ns.nl/de-trein-11/spelregels-meenemen-fiets-de-ns-trein-4006
Badge +3
Zie ook dit topic voor meer informatie daarover.

In de Intercity Direct (HSL tussen Breda-Rotterdam-Schiphol-Amsterdam) is het NIET toegestaan om fietsen mee te nemen !!

In de overige treinen wel, mits u voor uw fiets een "dagkaart fiets" aanschaft.
Zie ook de geldende voorwaarden
Hallo hkaptein,

Ik zie dat meerdere forumleden je al geholpen hebben met het beantwoorden van je vraag. Ik heb de vraag wel even verplaatst naar het topic 'in de trein' zodat het beter vindbaar is.
Reputatie 1
Wanneer je toch een fiets mee neemt doet Ns personeel er niks aan
Reputatie 7
Badge +3
Waarom reageer je op een bericht van een jaar geleden?
Reputatie 7
Badge +4

Het enige wat je bereikt met deze opmerking is dat mensen dan proberen hem mee te nemen en dan toch mogelijk een boete krijgen. Een dergelijke opmerking kun je overal wel voor maken als er geen controle is. Om die reden rijden veel mensen ook zwart maar daarmee mag het nog niet. Hier heeft een vragensteller helemaal niks aan. Het is beter te proberen een zo goed mogelijk antwoord te geven. Ik denk dat de vragensteller het ook niet meer zal lezen na zoveel tijd.
Reputatie 1
Gewoon de controle opvoeren en aanwezig zijn voor de klanten nu gaat personeel vaak verstoppertje spelen.

Reageer