beantwoord

Mag je zonder schoenen met je voeten op de stoel?

• 28 september 2017
  • 23 reacties
  • 1049 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Zonder schoenen met de voeten op de stoel.
icon

Beste antwoord door Slidestops 28 september 2017, 17:36

Als je je schoenen uit hebt en niemand hindert, wordt het vaak gedoogd.

Officieel kun je er idd voor bekeurd worden
Bekijk origineel

23 reacties

Je gebruikt de voorziening nog steeds niet op de daarvoor bestemde wijze 😃 En als je dat wel doet, dan veroorzaak je wel hinder/gevaar/verontreiniging/beschadiging.
Ik ben het niet hoor, maar de twee conducteurs in dezelfde coupé zeggen er namelijk niks van. 😞
Reputatie 7
Badge
Volgens mij ben jij het gewoon. 😛
Heb maar even gebeld, er is inmiddels een team van VenS'ers onderweg om je uit de trein te plukken zo 🆒 Waar is hier de nooduitgang?
Ik denk dat ik het volgende station maar snel de trein verlaat. 🆒
In dezelfde categorie kwam ik deze een tijdje geleden tegen. Men had blijkbaar een vuilniszak op de stoel tegenover mij geplaatst.

Ziet er lekker fris uit Henk!
Reputatie 7
Badge
Ziet er lekker fris uit Henk!

Nou zeg inderdaad. Die stoel moet nodig eens schoongemaakt worden.
Reputatie 7

De conducteurs hadden het waarschijnlijk te druk om er iets van te zeggen. Ze waren een half uur aan het chillen overleggen. :S

@Trein-D,
Ik hou me aan de regeltjes en zou zoiets niet doen. Schoenen uit kan natuurlijk wel, maar alleen als ik wat meer ruimte om me heen wil. ??
Reputatie 7
Badge +4
Soms denk ik wel eens dat de schoenen uitdoen voor sommigen een vorm van van biologische oorlogvoering lijkt te zijn.:D
https://forum.ns.nl/in-de-trein-11/weer-conducteurs-die-stiltecabine-in-intercity-brussel-in-beslag-nemen-40062/index2.html#post263099 🆒
Reputatie 7
Badge +4
😃 😃
Reputatie 7
Henk, ik lig he-le-maal dubbel om dat plaatje. Dat is toch wel heel typisch. Zal vast een student geweest zijn met een waszak voor mamma.
Badge +3
Ik zou er dan toch een krantje o.i.d. (geen waszak dus, haha!) onder leggen, zodat de 'dader' wellicht zijn/haar schoenen aan kan houden.

Je zou maar een Al Bundy in de coupé hebben, mét zweetvoeten én sokken met gaten die al weken geen wasmachine gezien hebben 😛
Het is wel weer typisch slap beleid, we gedogen het maar officieel kan je bekeurd worden.....

Los of het vies is of niet, je houdt ook een extra plaats bezet.
Reputatie 7
Vandaar - als je een ander niet hindert - dus als er geen zitplaatsen meer zijn, je stinkpoten hebt, noem het maar op, dan is het een ander verhaal.

En slap beleid - sorry hoor, maar we zijn geen overenthousiaste politieagent die overal gelijk bij moet zijn. Je kunt ook een bon krijgen voor je tas op de stoel te zetten.. Je blijft eeuwig bezig zo. Het is een stukje geven en nemen in de maatschappij.
@Slidestops,
https://forum.ns.nl/in-de-trein-11/voet-op-de-bank-in-trein-ivm-blessure-16779 ;)

28 september 2015... vandaag is het 28 september ?? Maar de foto is gewoon vandaag genomen.
Henk, ik lig he-le-maal dubbel om dat plaatje. Dat is toch wel heel typisch. Zal vast een student geweest zijn met een waszak voor mamma.
Ik heb geen idee, mijn tijd zag er destijds anders uit, lol. En nu nog steeds 😳

@TreinD Was zo met de hand weg te vegen, daarom mist er al een heel stuk. Stelde niet zoveel voor, maar toen ik herkende wat het was, moest ik er wel even om lachen 😳
Vandaar - als je een ander niet hindert - dus als er geen zitplaatsen meer zijn, je stinkpoten hebt, noem het maar op, dan is het een ander verhaal.

En slap beleid - sorry hoor, maar we zijn geen overenthousiaste politieagent die overal gelijk bij moet zijn. Je kunt ook een bon krijgen voor je tas op de stoel te zetten.. Je blijft eeuwig bezig zo. Het is een stukje geven en nemen in de maatschappij.

Geen overenthousiaste politieagent zegt de man die trouw zijn boetes schrijft als ze maar voor NS zijn 😃
Reputatie 7
Badge

@Trein-D,
Ik hou me aan de regeltjes en zou zoiets niet doen. Schoenen uit kan natuurlijk wel, maar alleen als ik wat meer ruimte om me heen wil. ??

Ik zou het ook niet doen hoor. Zelfs met blote voeten zou ik het nog niet doen.
Maar ik zie wel vaak dat andere mensen het dus wel doen.
Reputatie 7
Geen overenthousiaste politieagent zegt de man die trouw zijn boetes schrijft als ze maar voor NS zijn :D
Waar slaat dat nou weer op?
Reputatie 7
Badge

Geen overenthousiaste politieagent zegt de man die trouw zijn boetes schrijft als ze maar voor NS zijn :D

Je toon is een beetje sarcastisch hoor.

Reageer