meer en betere controle van de eerste klas!

• 21 juli 2021
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

6 reacties

Er is een tendens gaande: jongelui gaan heel brutaal in de 1e klas zitten en misdragen zich ook vaak. Elke week ligt er wel een half aangevreten banaan etc op een bank of tafeltje in de 1e klas! Ik zie nspersoneel bij elke halte langs lopen met oogkleppen op!! Ze willen het niét zien, maar eerder nog: men doet alsof men het niet ziet! Ik vind dit een zeer kwalijke zaak!!! Deze foto's zijn nu gemaakt in de sprinter van 10.03 Ravenstein-Dordrecht. 

Hoi StephT en welkom op de NS Community! 

Sorry dat er niet eerder op je is gereageerd. Als je dit de volgende keer tegenkomt, raad ik je aan dit gelijk bij ons te melden via de klantenservice of door een Tweet te sturen naar @HagoRailService. Zij gaan over de schoonmaak in de treinen. 

Reputatie 6

Sorry dat er niet eerder op je is gereageerd. Als je dit de volgende keer tegenkomt, raad ik je aan dit gelijk bij ons te melden via de klantenservice of door een Tweet te sturen naar @HagoRailService. Zij gaan over de schoonmaak in de treinen. 

Maar… waarom moeten klanten/reizigers dat opmerken en melden? Als een conducteur regelmatig door de trein loopt, merkt DIE het toch op en zorgt dan dat er de nodige actie wordt ondernomen?

Reputatie 6

Volgens mij klaagt TopicStarter over het gebrek aan controle in de eerste klas.

Badge +3

Volgens mij klaagt TopicStarter over het gebrek aan controle in de eerste klas.

Ja, maar zoals @Sanne NS al min of meer zegt…

Als je 1e klas reist (en daar de hoofdprijs voor betaalt) wil je natuurlijk géén bananenschillen van 2e klas Jongeren Dagkaart reizigers tegen komen. Handhaaf daar dan gewoon op (oftewel waar is die HC?)!

Maat goed, volgens Sanne moet Hago https://www.hagorailservices.nl maar in actie komen.

Of ze daar meteen iets voor jou mee gaan doen? Denk het niet… :rolling_eyes:

Ze doen wel hun best op Twitter, Best Practice Award! 6 juli! En ja, er zal vast wel ergens iets ‘grappigs’ te vinden zijn over een bananenschil in de trein.

Nou vooruit dan, (nog) een award voor die schoonmaak ‘helden’:

De unieke samenwerking met @NS_online  tijdens corona is genomineerd voor de Best Practice Award! Om ook de rest van Nederland te overtuigen dat wij deze belangrijke prijs moeten winnen, hebben we een filmpje gemaakt. Vanaf 1 augustus 2021 kun je op ons stemmen :-)

Oh, de bron is https://twitter.com/HagoRailService/status/1412368234255470593 maar waar is dat filmpje dan? Of komt er 1 augustus iets super geheims online om op te stemmen?:thinking:

Schoonmaken maar dan.. :rofl:

Reputatie 6

Ik vind het wel grappig. Stel dat ik bezoek krijg en dat bezoek treft een vies toilet aan bij mij thuis. En dat ik dan tegen dat bezoek zeg: “Oh, hier heb je het nummer van mijn werkster, bel haar maar, want het is niet mijn probleem"...

Reageer