beantwoord

meldingen in de sprinter vanhet station dat we naderen

• 4 februari 2016
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

op vrijdag 29 januari ben iksamen met mijn zus vanuit Delft met de sprinter naar den Haag Centraal gegaan. Na Delft komt Rijswijk maar de aankondiging betrof Prijswijk. Er ging dus iets fout maar ik kwam gelukkig wel in Den Haag Centraal. Maakte de conducteur of machinist die fout of moet het bandje worden aangepast?IK NEEM AAN DAT ER WEL MEER ZULLEN REAGEREN OF MOET IK DAT MAAR VERGETEN EN HET LATEN ZOALS HET WAS
Met vriendelijke groeten
Niek den Hertog
icon

Beste antwoord door JanH NS 5 februari 2016, 11:51

Hallo Niek, welkom op het forum. Als er in de Sprinter inderdaad Prijswijk omgeroepen werd is dit waarschijnlijk een verspreking van de conducteur, dit is niet zo opgenomen. Op dit traject kan je op de schermen ook actuele reisinformatie zien, twijfel je wat er omgeroepen is dan kan je dit dus altijd even controleren op de schermen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Niek, welkom op het forum. Als er in de Sprinter inderdaad Prijswijk omgeroepen werd is dit waarschijnlijk een verspreking van de conducteur, dit is niet zo opgenomen. Op dit traject kan je op de schermen ook actuele reisinformatie zien, twijfel je wat er omgeroepen is dan kan je dit dus altijd even controleren op de schermen.

Reageer