Als het erg rustig is in de trein en ik in een (bijna) lege coupe zit vind ik het fijn om mijn schoenen uit te doen en dan met mijn voeten te steunen op de stoel tegenover mijn stoel.
Is dit toegestaan? Of mag het niet conform de huisregels van de NS?
beantwoord
Met je voeten op de stoel?
Beste antwoord door Edwin
Huisregels schreef:
Huisregels
Zorg dat uw bagage andere reizigers niet hindert. Plaats bagage in de daarvoor bestemde rekken of onder uw stoel.
Roken is in binnenlandse en internationale treinen nergens toegestaan. De perrons en de stations zijn rookvrij; er zijn gemarkeerde zones waar roken is toegestaan. Let op: ook het gebruik van een elektronische sigaret is alleen toegestaan in de gemarkeerde rookzones op de perrons en de stations.
Houd het schoon voor andere reizigers. Geen voeten op de bank.
Stoor niet met luide (telefoon)gesprekken en/of muziek.
Laat uitstappers voorgaan. Stap niet in na het fluitsignaal: u riskeert een ongeluk.
Zorg dat uw bagage andere reizigers niet hindert. Plaats bagage in de daarvoor bestemde rekken of onder uw stoel.
Roken is in binnenlandse en internationale treinen nergens toegestaan. De perrons en de stations zijn rookvrij; er zijn gemarkeerde zones waar roken is toegestaan. Let op: ook het gebruik van een elektronische sigaret is alleen toegestaan in de gemarkeerde rookzones op de perrons en de stations.
Houd het schoon voor andere reizigers. Geen voeten op de bank.
Stoor niet met luide (telefoon)gesprekken en/of muziek.
Laat uitstappers voorgaan. Stap niet in na het fluitsignaal: u riskeert een ongeluk.
Is dus niet toegestaan volgens de huisregels. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen schoenen aan of uit of een krant eronder. ;)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.