Ik heb vorige week vrijdag mijn mobiel in de trein laten liggen. Zodra ik hierachter kwam heb ik een zoektocht aangevraagd. Ik heb mijn mobiel echter zelf weer teruggevonden met behulp van een vriendin.
Ik krijg nog steeds brieven over de zoektocht naar mijn mobiel, terwijl ik hem alweer heb. Moet/Kan ik de zoektocht stopzetten?
Beste antwoord door Lorena NS
Hoi Riekjuhhh en welkom bij de Community!
Fijn dat jouw telefoon weer terecht is! Het lijkt erop dat jouw zoekmelding nog open staat. Je kan hiervoor contact opnemen met onze gevonden en verloren voorwerpen afdeling om het opsporingsformulier af te laten sluiten. Dit kan telefonisch via 030-7515155 (optie 4-1) of je kan een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Fijn dat jouw telefoon weer terecht is! Het lijkt erop dat jouw zoekmelding nog open staat. Je kan hiervoor contact opnemen met onze gevonden en verloren voorwerpen afdeling om het opsporingsformulier af te laten sluiten. Dit kan telefonisch via 030-7515155 (optie 4-1) of je kan een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.