beantwoord

mijn portemonnee verloren

• 7 september 2019
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Ik ben gisteren mijn portemonnee verloren op de spoor van station Eindhoven of in de trein van Eindhoven naar Venlo. Misschien onder de stoelen maar ik krijg geen goede antwoord van de ns medewerkers alleen maar nee het is niet gevonden. Er zitten in belangrijke dingen van mij. Mijn bankpas, identiteit kaart, zorg pas, ziekenhuis pas en anderen. Maar ik word niet serieus genomen. Vervelend
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 september 2019, 11:22

Hallo Hertrude Darko en welkom bij de NS Community,

Zeer spijtig dat je je portemonnee bent verloren. Ik vind het ook naar dat je het idee hebt dat je niet serieus wordt genomen door mijn collega's. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. We behandelen alle contacten met reizigers serieus en proberen tot een gewenst einde voor beide partijen te komen. Ik kan niet meer doen dan mijn collega's van onze afdeling gevonden voorwerpen.

Voor de meelezers wil ik kwijt dat je bij verlies van eigendom in de trein of op het station altijd contact kan opnemen met onze afdeling gevonden voorwerpen. Dit doe je door ons via Facebook, Twitter of telefonisch te bereiken (Tel: 030 - 7515155 en dan kies je voor optie 5 en daarna 1).
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Hertrude Darko en welkom bij de NS Community,

Zeer spijtig dat je je portemonnee bent verloren. Ik vind het ook naar dat je het idee hebt dat je niet serieus wordt genomen door mijn collega's. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. We behandelen alle contacten met reizigers serieus en proberen tot een gewenst einde voor beide partijen te komen. Ik kan niet meer doen dan mijn collega's van onze afdeling gevonden voorwerpen.

Voor de meelezers wil ik kwijt dat je bij verlies van eigendom in de trein of op het station altijd contact kan opnemen met onze afdeling gevonden voorwerpen. Dit doe je door ons via Facebook, Twitter of telefonisch te bereiken (Tel: 030 - 7515155 en dan kies je voor optie 5 en daarna 1).
Reputatie 5
Hoezo geen goed antwoord? Ze zeggen toch keurig dat de portemonnee niet gevonden is? Wat moeten ze anders zeggen? Verder zou ik alle passen laten blokkeren.
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad, als de portemonnee niet gevonden is kan men niets anders zeggen, hooguit dat je het formulier voor gevonden voorwerpen moet invullen. Hopelijk heb je dat al gedaan.
Maar stel dat een reiziger het vind en niet inlevert, dan kan NS er verder niets mee doen.

Reageer